سونی بی سر و صدا مانع از اتصال دستگاه جنجالی Cronus Zen به کنسول های PS5 می شود.

سونی بی سر و صدا از اتصال Cronus Zen به کنسول های PS5 از طریق آخرین به روز رسانی سیستم عامل خود جلوگیری کرده است، دستگاهی که به بازیکنان اجازه می دهد از “هر کنترل کننده پشتیبانی شده” در کنسول سونی استفاده یا تغییر دهند.

در حالی که سونی این تغییر را بدون تأیید صریح تغییر انجام داد، کاربران کرونوس ذن به زودی متوجه شدند که دستگاه‌هایشان پس از آپدیت PS5 در اوایل این هفته قطع شده است و باعث شد تا کرونوس یک نسخه را صادر کند. بیانیه به بازیکنانی که تحت تأثیر این تغییر قرار گرفته اند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

توسعه‌دهنده Cronus Zen دستگاهی را توصیف می‌کند که به بازیکنان اجازه می‌دهد «هر کنترل‌کننده، ماوس، صفحه‌کلید یا چرخ مسابقه‌ای را که پشتیبانی می‌شود، به هر پلتفرم اصلی کنسول بازی متصل کنند»، و یک موتور برنامه‌نویسی پیشرفته را ارائه می‌دهد «که به شما امکان اجرای ماکروهای قدرتمند را می‌دهد».

با این حال، این دستگاه جنجال های قابل توجهی را به همراه داشته است، به ویژه در هنگام بازی کردن شوترهای آنلاین مانند Call of Duty.

تیم گفت: “ما از مشکلی در Zen و PS5 آگاه هستیم.” از ۲۴ ژانویه، کنسول از همه می خواهد که به نسخه ۲۴٫۰۱-۰۸٫۶۰٫۰۰ آپدیت کنند و اگر این کار را انجام دهید، Zen دیگر بدون قطع اتصال به PS5 متصل نخواهد شد.

“با این حال، این به روز رسانی اجباری نیست!” تیم می گوید. “به سادگی از آن صرف نظر کنید، و همه چیز همچنان با به روز رسانی Zen 2.2.2 همانطور که انتظار می رود کار کند.”

همانطور که این شرکت می‌گوید نمی‌دانست این به‌روزرسانی در حال آمدن است، نمی‌داند چه زمانی می‌تواند آن را “رفع” کند، و به بازیکنانی که از دستگاه استفاده می‌کنند هشدار می‌دهد: «ممکن است ۲۴ ساعت و ۲۴ روز باشد. ، ۲۴ ماه”.

در نتیجه، کرونوس به بازیکنانی که از این توصیه استفاده می‌کنند پیشنهاد می‌کند تا زمانی که راه حلی پیدا نشده است، از به‌روزرسانی استفاده نکنند یا از آن استفاده کنند. “راه حل بازی از راه دور”. می‌گوید در صورت داشتن اطلاعات بیشتر، بیانیه را به‌روزرسانی می‌کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/sony-quietly-blocks-controversial-cronus-zen-device-from-connecting-to-ps5-consoles?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *