سونی در حال آزمایش سازگاری PS VR2 با رایانه شخصی است

پس از یک سال حضور در بازار، سونی اکنون در حال آزمایش سازگاری PS VR2 با رایانه شخصی است.

این خبر با حسن نیت ارائه می شود وبلاگ پلی استیشنکه مجموعه ای از بازی هایی را که به پلتفرم VR آن می آیند را برجسته می کند.

سونی همراه با جزئیاتی در مورد عناوینی مانند Zombie Army VR و The Wizards – Dark Times: Brotherhood (که امروز منتشر شد)، گفت: “در حال حاضر در حال آزمایش توانایی بازیکنان PS VR2 برای دسترسی به بازی های اضافی در رایانه شخصی برای ارائه تنوع بازی های بیشتر است. علاوه بر عناوین PS VR2 که از طریق PS5 در دسترس هستند.

در اینجا Ian ما با یک ویدیوی جعبه گشایی PS VR2 است. در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که این تیم تاریخ انتشار خاصی را برای زمان عرضه این پشتیبانی اعلام نکرده است، اما گفته است که قصد دارد در مقطعی از سال جاری آماده شود. این شرکت نوشت: “منتظر به روز رسانی های بیشتر باشید.”

پشتیبانی رایانه شخصی از PS VR2 چیزی است که بسیاری امیدوار بودند سونی مدتی است انجام دهد. مدرسان قبلاً از جادوی خود برای کارکردن مجموعه PS VR2 بر روی دستگاه هایی مانند ویندوز در پشت صحنه استفاده کرده اند، اما این پشتیبانی رسمی یک موهبت واقعی برای کاربران VR خواهد بود.

بنابراین، چه کسی بازی Half Life Alyx را دوست دارد؟

این خبر از سونی به دنبال گزارش هایی است که نشان می دهد برخی از توسعه دهندگان احساس نمی کنند واقعیت مجازی از پشتیبانی کافی در صنعت برخوردار است. در ماه دسامبر، استودیو VR First Contact Entertainment اعلام کرد که در حال تعطیل شدن استبا ذکر این عدم حمایت به عنوان عاملی در تصمیم خود.

در همین حال، اوایل سال جاری، CCO اتاق Rec و یکی از بنیانگذاران کامرون براون اظهار داشت که تیم در حال حاضر هیچ برنامه ای برای پورت MMO اجتماعی محبوب خود به آخرین پلتفرم VR سونی وجود نداردحتی اگر آنها و جامعه شان دوست دارند این اتفاق بیفتد.

براون ماه گذشته گفت: «ما آن را بررسی کرده‌ایم، این یک بندر بی‌اهمیت است و راهی برای ایجاد منطق اقتصادی پیدا نکردیم. “در یک دنیای ایده آل، ما دوست داریم بیاوریم [Rec Room] به PSVR2، اما نمی‌توانیم هزینه را بر اساس اعداد توجیه کنیم.”

برای اطلاعات بیشتر در مورد PS VR2 – مجموعه ای از VR Eurogamer که انتظار می رود ایان هیگتون به نام “درخشنده” باشد – حتما جزئیات ویژگی مفید ما را بررسی کنید. ۹ راه برای بهترین استفاده از هدست سونی. این همه چیز از نکات مبتدیان، رفع تاری، دسترسی و موارد دیگر را پوشش می‌دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/sony-testing-ps-vr2-compatibility-with-pc?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *