آرم می‌گوید پس از امضای قرارداد با Nuro، «نرم‌افزار در حال تبدیل شدن به محرک» خودروها است

آرم پس از تماشای تقریبا دوبرابر شدن قیمت سهام خود در یک هفته، از تقاضا برای آن بهره برده است هوش مصنوعی محاسبه کنید این طراح تراشه امروز قراردادی با Nuro، یک استارتاپ آمریکایی در بخش خودروهای خودران (AV) اعلام کرد. بازار رو به رشد برای Arm.

هدف این همکاری تسریع تجاری سازی خودروهای خودران است. Arm IP نیمه هادی معروف خود را با ربات های تحویل این استارت آپ به وسایل نقلیه Nuro خواهد آورد.

با داشتن سرنشین صفر در داخل، این AV ها می توانند به طور کامل بر روی خطرات جاده های خارجی تمرکز کنند، که یک پله مفید برای استقلال گسترده تر است. به عنوان ماشین های کوچک و تمام الکتریکی، آنها به حداکثر نیاز دارند بهره وری – نقطه مرکزی فروش طرح های Arm.

یکی دیگر از جاذبه های نورو وسعت معماری های Arm است.

شرکت انگلیسی است بیشتر به خاطر نیرو دادن معروف است اکثر گوشی های هوشمند دنیا، اما فناوری آن در برنامه های بی پایان دیگر، از شهرهای هوشمند گرفته تا لپ تاپ ها نیز یافت می شود. Arm تخمین می زند که ۷۰ درصد از جمعیت جهان از محصولاتی استفاده می کنند که به IP های آن بستگی دارد.

این عمق تجربه برای سیستم های پیچیده مورد نیاز AV ها ارزشمند است. آلبرت مایکسنر، رئیس نرم افزار Nuro انتظار دارد که تولید تجاری وسایل نقلیه خودران را سرعت بخشد.

“این مشارکت به ما فرصتی می‌دهد تا از سخت‌افزار نمونه اولیه دور شویم و به چیزی که می‌تواند عملکرد، ایمنی، قدرت، قابلیت اطمینان و هزینه‌ای را که برای اجرای آن در مقیاس مورد نیاز است، برآورده کند.” میکسنر به TNW گفت.

برای Arm، این پیمان یک فشار هماهنگ به بخش خودرو را عمیق تر می کند.

عاشقانه شکوفایی بازو با AVs

آرم می‌گوید پس از امضای قرارداد با Nuro، «نرم‌افزار در حال تبدیل شدن به محرک» خودروها است
ربات تحویل Nuro R3 که IP Arm را یکپارچه می کند. اعتبار: نورو

همانطور که بخش خودرو به سمت برق و اتوماسیون حرکت می کند، نیازهای محاسباتی خودروها به سرعت در حال افزایش است. اکنون مقایسه با “مراکز داده روی چرخ” رایج شده است.

برای Arm، این بخش خودرو را بسیار جذاب می کند. از سال ۲۰۲۰، این شرکت بیش از دو برابر درآمد خود را از این بخش افزایش داده است فایننشال تایمز گزارش داد سال گذشته که آن را به سریع ترین واحد در حال رشد Arm تبدیل کرد.

رابرت دی، مدیر وسایل نقلیه خودران آرم، گفت که صنعت به سطح I رسیده استنقطه خمش

دی به TNW گفت: «نرم‌افزار در حال تبدیل شدن به راننده – بهانه جناس – برای نسل بعدی وسایل نقلیه است. ” نرم افزار– وسیله نقلیه تعریف شده در حال تبدیل شدن به واقعیت است.

در نورو، به این معنی است استفاده از IP Arm در پشته استقلال استارت‌آپ، و همچنین پایه‌های نسل بعدی Nuro Driver، جزء اصلی AVهای شرکت. استارتاپ هدف گذاری شده است سطح ۴ استقلالکه در شرایط خاص جاده نیازی به راننده انسانی ندارد.

با کار با Nuro، Arm نیز بینش به دست خواهد آورد به نیازهای گسترده تر AV ها.

دی گفت: “ما این را به عنوان یک منطقه رشد واقعا جالب برای Arm می بینیم.” مجموعه‌ای کاملاً جدید از محاسبات با کارایی بالا و ناهمگن وجود دارد که باید برای دنیای خودرو ساخته شود تا بتواند وسیله نقلیه تعریف‌شده توسط نرم‌افزار را فعال کند.


منبع: https://thenextweb.com/news/arm-nuro-deal-ai-chips-for-autonomous-vehicles

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *