سونی Afeela EV خود را با استفاده از یک کنترلر پلی استیشن روی صحنه CES سوار کرد

همکاری سونی با هوندا حول یک مفهوم جدید EV به نام Afeela برجسته CES بوده است الان چندین سال است و در حالی که ما به کشف اینکه آیا و چه زمانی این خودرو به واقعیت تبدیل می‌شود نزدیک‌تر نیستیم، سونی یک راه سرگرم‌کننده برای نشان دادن آخرین نسخه از خودرو داشت: آن‌ها آن را با یک کنترلر PlayStation DualSense به صحنه Sony CES سوار کردند. مطمئناً، این فقط یک ترفند سرگرم کننده بود تا شواهدی مبنی بر اینکه یک وسیله نقلیه کنترل شده توسط پلی استیشن در حال پایین آمدن از جاده است، اما CES همه چیز در مورد این نمایش است.

سونی Afeela EV خود را با استفاده از یک کنترلر پلی استیشن روی صحنه CES سوار کرد
سونی

ما برای اطلاعات بیشتر در مورد Afeela توجه خواهیم کرد ، اما سونی فقط از مایکروسافت دعوت کرد تا در مورد چگونگی تجربه داخل وسایل نقلیه به لطف-شما حدس بزنید-هوش مصنوعی ، باهوش تر می شود. ما در حال نزدیک شدن به CES یکنوع بازی شبیه لوتو اینجا هستیم، مردمی.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sony-drove-its-afeela-ev-onto-the-te-tage-stage-ta-a-playStation-Controller-014403857.html؟src=RSSS ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/sony-drove-its-afeela-ev-onto-the-ces-stage-using-a-playstation-controller-014403857.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *