سوپرمارکت آنلاین هلندی کیسه های پیک نیک ۳۵۵ میلیون یورو پس از گسترش بین المللی

سوپرمارکت آنلاین هلندی پیک نیک قیمت ۳۵۵ یورویی را به فروش رسانده استمنگنز در تامین مالی پس از یک سال توسعه بین المللی، این شرکت امروز اعلام کرد.

خدمات تحویل خواربار در سال ۲۰۱۵ در هلند راه اندازی شد و بعداً وارد فرانسه و آلمان شد. پیک نیک گفت که گسترش در سرتاسر اروپا به رشد ۴۰ درصدی کسب و کار در سال ۲۰۲۳ کمک کرد. گردش مالی در سال به آن رسید ۱٫۲۵ میلیارد یورو تخمین زده می شود.

یک بازار جدید به ویژه پر رونق، هامبورگ است که تنها شش ماه پس از راه اندازی آوریل گذشته به گردش مالی ۴۰ میلیون یورویی دست یافت. این شهر آن را به سریع ترین شهر در حال رشد پیک نیک تبدیل کرد.

در همین حال، در هلند، رشد اخیر ناشی از افزودن مشتریان جدید در شهرهای موجود است.

جوریس بکرز، یکی از بنیانگذاران پیک نیک، در بیانیه ای (ترجمه شده از هلندی از طریق گوگل ترنسلیت) گفت: “ما در آلمان و فرانسه به همان روشی که چند سال پیش در هلند انجام دادیم، به آن برخورد می کنیم.”

ما در حال ساختن مراکز توزیع و باز کردن هاب ها در شهرهایی مانند هامبورگ، برلین و پاریس هستیم. سپس تحویل خواربار را منطقه به منطقه ارائه خواهیم کرد.

در مقایسه با هلند در سالهای اول، ما در آلمان و فرانسه حتی سریعتر رشد می کنیم. علاوه بر این، سرمایه گذاری در ربات سازی بهبود بیشتر سودآوری و تقویت موقعیت منحصر به فرد خود در بازار.”

سرمایه گذاری جدید شامل منابع مالی از تراست بنیاد بیل و ملیندا گیتس. پیک نیک قصد دارد پول را برای بیشتر خرج کند گسترش بین المللی


منبع: https://thenextweb.com/news/dutch-online-supermarket-picnic-new-funding

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *