سگا آمریکا قصد دارد ۶۱ کارگر را اخراج کند

طبق گزارش کالیفرنیا WARN (اعلان تنظیم و بازآموزی کارگران) سگا آمریکا قصد دارد ۶۱ کارمند خود را در ماه مارس اخراج کند. یوروگیمر و کاربر X @WhatLayoff اولین بار در اطلاعیه دولت گزارش شد، که در آن دو کاهش شغل جداگانه به عنوان “اخراج دائم” در ۸ مارس فهرست شده است. این آخرین فصل در یک سال به اضافه کاهش بی رحمانه مشاغل در دنیای فناوری و بازی

قانون WARN کالیفرنیا، که در سال ۱۹۸۸ به تصویب رسید، کارفرمایان را ملزم می‌کند تا ۶۰ روز قبل از اخراج‌های آتی اخطار بدهند – به کارگران آسیب‌دیده فرصت می‌دهد تا آماده شوند. این قانون برای شرکت هایی اعمال می شود که حداقل ۷۵ کارگر تمام وقت یا پاره وقت دارند و اخراج ۵۰ نفر یا بیشتر را ظرف ۳۰ روز پوشش می دهد. دقیقاً مشخص نیست که سگا آمریکا چند کارگر استخدام می کند.

گزارش WARN اخراج های جداگانه (یکی از ۱۲ و دیگری از ۴۹ کارگر) را در دو دفتر Sega of America مستقر در ایروین در CA فهرست می کند. این تعدیل مشاغل هر دو تاریخ “اعلامیه” ۸ ژانویه دارند و گزارش ها توسط کالیفرنیا در ۲۹ ژانویه با تاریخ “اثربخش” ۸ مارس “پردازش” شدند.

کارگران ارتباطات آمریکا (CWA) شکایتی را علیه سگا ارائه کرد در ماه نوامبر پس از اینکه ناشر ادعا کرد که ۸۰ کارگر اتحادیه را اخراج خواهد کرد. در آن زمان، این سازمان گفت که سگا این پیشنهاد را در یک جلسه حضار اسیر ارائه کرد و شرایط را به عنوان “مورد واضح چانه زنی بد نیت” توصیف کرد.

اتحادیه کارمندان متفقین در حال بهبود SEGA (AEGIS-CWA)، اتحادیه کارگران سگا در ایالات متحده، نوشت در روز سه شنبه X که این شرکت آخرین برنامه های خود را “چند ماه پیش” اعلام کرد، به این معنی که اخراج های ارسال شده در اطلاعیه WARN بخشی از همان نقشه راه است. این اتحادیه گفت سگا قصد دارد تضمین کیفیت و برخی از کارهای بومی‌سازی را «در اقدامی که تأثیر قابل‌توجهی بر نیروی کار ما داشته باشد» برون سپاری کند.

سگا علنا ​​اخراج کارکنان را تایید نکرده است. Engadget با یکی از نمایندگان شرکت تماس گرفت و اگر پاسخی شنیدیم، این مقاله را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

این اخراج کمتر از دو ماه پس از اعلام سگا صورت می گیرد کلاسیک خود را تازه کنید تاکسی دیوانه، رادیو جت ست، شینوبی، تبر طلایی و خیابان های خشم. یوروگیمر یادداشت های شرکت مثل اژدها: ثروت بی نهایتکه هفته گذشته راه اندازی شد، امتیاز بالایی برای ناشر بوده است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sega-of-america-plans-to-lay-off-61-workers-180100573.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/sega-of-america-plans-to-lay-off-61-workers-180100573.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *