سگا آمریکا ماه آینده ۶۱ کارمند خود را اخراج می کند

سگا آمریکا ماه آینده ۶۱ کارمند خود را اخراج خواهد کرد.

این خبر به دنبال صدور یک اخطار کالیفرنیایی WARN (قانون اعلان بازآموزی و تعدیل کارگران) منتشر شد – طبق قانون باید به کارکنان ۶۰ روز قبل از اخراج های قابل توجه فرصت داده شود.

Eurogamer می تواند از طریق اداره توسعه اشتغال ایالت کالیفرنیا تأیید کند که دو اخراج جداگانه ۱۲ و ۴۹ کارمند در ۸ مارس انجام خواهد شد.

سگا آمریکا به طور رسمی این اخراج ها را تایید نکرده است. همچنین مشخص نیست که آیا اخراج های دیگری در سایر دفاتر سگا در خارج از کالیفرنیا انجام می شود یا خیر.

در رسانه‌های اجتماعی، اتحادیه کارکنان متحد بهبود سگا اعلام کرد که این اخراج‌ها مربوط به طرحی است که قبلا اعلام شده بود برای برون‌سپاری QA و بخشی از تیم محلی‌سازی شرکت.

Eurogamer برای تایید با سگا تماس گرفته است.

X اکانت What Layoff نیز اخراج ها را گزارش کرده است.

این اخراج ها به دنبال موفقیت بزرگ Like A Dragon: Infinite Wealth که توسط سگا منتشر شد.

هفته گذشته مایکروسافت ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج کرد برابر با هشت درصد از نیروی کار بازی آن – از جمله کارکنان شرکت Activision Blizzard که اخیراً خریداری شده است.

بلیزارد اکنون رئیس جمهور جدیدی دارد رئیس Call of Duty، Johanna Faries.

سپس، اوایل این هفته، Eidos Montreal تایید کرد که ۹۷ شغل در استودیو از بین رفته است پس از لغو یک بازی Deus Ex دو سال در حال ساخت.

اینها آخرین مورد از دورهای متعدد اخراج در سراسر صنعت هستند.


منبع: https://www.eurogamer.net/sega-of-america-to-lay-off-61-staff-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *