The Morning After: این Doom است که روی باکتری E. coli اجرا می شود

لورن “رن” راملان، محقق زیست فناوری MIT، این بازی کامپیوتری نمادین را اجرا کرده است عذاب استفاده از باکتری های روده این به خودی خود اجرای بازی را انجام نمی دهد، اما اینطور است در حال اجرا (به سختی) روی نمایشگری در داخل دیواره سلولی که تماماً از باکتری E. coli ساخته شده است.

محقق این باکتری را با پروتئین های فلورسنت دوز کرد تا اطمینان حاصل شود که آنها مانند پیکسل های دیجیتال روشن می شوند و به وضوح ۳۲×۴۸ می رسند. در آنها کاغذراملان می گوید: «دویدن عذابتنها چیزی که انسان نیاز دارد یک صفحه نمایش و قدرت اراده است.” عذاب در حال اجرا بر روی صفحه نمایش دیجیتال برای تست بارداری.

با این حال، این قابل پخش نیست. ۷۰ دقیقه طول می کشد تا باکتری یک فریم از بازی را روشن کند و هشت ساعت دیگر به حالت اولیه بازگردد. بنابراین، تقریباً نه ساعت در هر فریم. سوئیچ شما الان خیلی بد نیست، اینطور است؟

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

OM-1 Mark II سیستم OM، فوکوس خودکار و تثبیت‌کننده بهبود یافته را ارائه می‌دهد

بسته تسلا ۵۶ میلیارد دلاری ایلان ماسک توسط دادگاه کنار گذاشته شد

نحوه تماشای Super Bowl 2024

رئیس ایکس‌باکس فکر می‌کند که طرح اپل استور اتحادیه اروپا گامی در جهت اشتباه است

درآمد بازی مایکروسافت در سه ماهه دوم ۴۹ درصد افزایش یافت

بیشتر به لطف معامله اکتیویژن.

فصل درآمد است، بنابراین ما در حال بررسی گزارش‌ها و بیانیه‌های مطبوعاتی هستیم و از تماس‌های درآمدی رنج می‌بریم تا بفهمیم همه اینها به چه معناست. برای مایکروسافت، این یک افزایش در درآمد بازی بود و در نهایت Activision Blizzard را پذیرفت. کل شرکت درآمد ۶۲ میلیارد دلاری (۱۸ درصد افزایش نسبت به سال گذشته) و سود ۲۱٫۹ میلیارد دلاری (۳۳ درصد افزایش) را گزارش کرد. مایکروسافت می‌گوید درآمد کلی بازی‌هایش ۴۹ درصد افزایش یافته است که ۴۴ امتیاز آن ناشی از «تأثیر خالص» قرارداد Activision است. فروش سخت افزار ایکس باکس تنها سه درصد افزایش داشت.

به خواندن ادامه دهید.

سود سالانه سامسونگ همچنان در حال کاهش است

این شرکت روی گلکسی اس ۲۴ بانکداری می کند.

سامسونگ هنوز از کاهش سود خود در سال ۲۰۲۲ بهبود نیافته است. در آخرین گزارش درآمد خود، ۲۵۸٫۹۴ تریلیون KRW (194 میلیارد دلار) درآمد سالانه و ۶٫۵۷ تریلیون KRW (4.9 میلیارد دلار) سود عملیاتی برای سال مالی ۲۰۲۳ نشان داد. این به طور قابل توجهی کمتر از سال گذشته است. این شرکت می‌گوید که کسب‌وکار حافظه‌اش – اغلب یک پول‌ساز – نشانه‌هایی از بهبود را نشان می‌دهد، اما برای جلوگیری از متحمل شدن ۲٫۱۸ تریلیون KRW (1.63 میلیارد دلار) ضرر عملیاتی برای سه ماهه چهارم ۲۰۲۳ کافی نیست. سامسونگ امید زیادی به سری Galaxy S24 دارد و معتقد است که قابلیت‌های هوش مصنوعی دستگاه‌ها می‌تواند به کسب و کار تلفن همراه آن کمک کند تا در سال ۲۰۲۴ رشدی دو رقمی داشته باشد. پرچمدار S24 Ultra.

به خواندن ادامه دهید.

بهترین گوشی های دستی بازی برای سال ۲۰۲۴

از نیروگاه های کامپیوتر قابل حمل گرفته تا ماشین های شبیه سازی موبایل.

The Morning After: این Doom است که روی باکتری E. coli اجرا می شود
Engadget

در حال حاضر تعداد کافی از آنها وجود دارد که یک راهنما را تضمین می کند. بله، رایانه‌های شخصی بازی دستی لحظاتی را سپری می‌کنند و بسته به آنچه که می‌خواهید بازی کنید، رایانه‌های دستی مناسب می‌تواند از یک دستگاه شبیه‌سازی ۱۰۰ دلاری تا یک رایانه قابل حمل ۷۰۰ دلاری قدرتمندتر از لپ‌تاپ فعلی شما متغیر باشد. یک نکته من: عمر باتری را در نظر بگیرید.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-this-is-doom-running-on-e-coli-bacteria-121421476.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-this-is-doom-running-on-e-coli-bacteria-121421476.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *