سگا اولین جزئیات را در مورد رادیو جت ست، احیای تاکسی دیوانه ارائه می دهد

سگا جزئیات بیشتری از برنامه های خود برای احیای مجموعه ای از بازی های کلاسیک از جمله جت ست رادیو، تاکسی دیوانه، تبر طلایی، شینوبی و Steets of Rage را ارائه کرده است.

اعلامیه که سگا در حال کار بر روی ورودی های جدید در سری فوق بود که غافلگیر کننده بود در این ماه و با جزییات کمی دیگر.

اکنون، ما فقط کمی بیشتر در مورد هر یک از پروژه ها می دانیم، و اولین نگاهی به ظاهر آنها داریم.

سگا با پنج اعلان بازی جدید قدرت می‌گیرد.در یوتیوب تماشا کنید

در جلسه مدیریت ارائه سگا که اکنون به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است، نگاهی اجمالی به هر پروژه و توضیح کوتاهی از آنچه که هر کدام ارائه خواهند داد، ارائه کرد.

“جنگجویان برای تسلط بر شیاطین به پا می خیزند!” سگا در مورد تبر طلایی می گوید. “دشمنان خود را با انواع حملات با شمشیر و جادو شکست دهید! داستان افسانه ای در مورد تبر نبرد “تبر طلایی” در شرف شروع است.”

سگا در مورد شینوبی می گوید: «دشمنان را در سکوت لحظه ای بکشید. “در دنیای شینوبی پر از هیولاها و اقدامات نینجا بدوید. Oborozuki، شمشیر افسانه ای را بگیرید و یک بار دیگر شیطان را بکشید. قبیله شما و جهان روی شما حساب می کنند.”

ناشر ادامه داد Streets of Rage: Revolution عنوان جدید در «سریال اکشن beat’em up beloved side-scrolling beat’em up» سگا است. کنترل یکی از افسران سابق را در دست بگیرید و شهر را به مکانی تبدیل کنید که مردم دیگر مجبور نباشند در «خیابان خشم» قدم بزنند.»

سگا گفت که تاکسی دیوانه بعدی “اقدامات رانندگی نوآورانه و جدید” را ارائه می دهد. این “احساس شاد آزادی” آمیخته با “آمیختگی طبیعت و شهر” را نشان خواهد داد. سگا نوشت: “مرحله جدید شهر دیوانه را جدا کنید!”

در نهایت، به رادیو جت ست، که یک جهان باز خیابان توکیو «ضدفرهنگ» را نشان می دهد. سگا نوشت: «جنبش «شورش» را تجربه کنید که در یک جامعه خفقان احساس آزادی می کند. “دوستان پیدا کنید، طرفداران خود را افزایش دهید و یک جنبش ایجاد کنید!”

هنوز خبری در مورد زمان عرضه هر یک از این بازی ها وجود ندارد.

اینجا امید است آسمان آرکادیا ممکن است بعد از آن کمی عشق داشته باشید؟


منبع: https://www.eurogamer.net/sega-offers-first-details-on-jet-set-radio-crazy-taxi-revivals

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *