Samsung Foldable را با ۳۰۰ دلار تخفیف بخرید، پول رایگان دریافت کنید

چه کسی در اینجا به دنبال غذا دادن به دو پرنده با یک گلوله است؟ اگر شما هستید، Best Buy یک معامله محکم برای شما دارد. در حال حاضر، این خرده‌فروش تا ۳۰۰ دلار تخفیف برای گوشی‌های تاشو سامسونگ و ۳۵۰ دلار تخفیف برای گوشی‌های تاشو گوگل ارائه می‌کند، در حالی که یک کارت هدیه ۵۰ دلاری رایگان نیز در اختیار شما قرار می‌دهد. که از شما مراقبت می کند و یک دوست برای فصل تعطیلات

با ۳۰۰ دلار تخفیف، گلکسی زد فولد ۵ به ۱۴۹۹ دلار کاهش می یابد، در حالی که Galaxy Z Flip 5 با تخفیف به ۸۴۹ دلار کاهش می یابد. و بله، هر دو با یک کارت هدیه ۵۰ دلاری رایگان ارائه می شوند. اگر بیشتر به گوگل نگاه می کنید Pixel Fold، تخفیف ۳۵۰ دلاری کل شما را به ۱۴۴۹ دلار می رساند. البته، اگر یک دستگاه معامله در اختیار دارید، پس انداز شما می تواند بسیار بیشتر باشد.

تنها چیزی که باید به آن توجه کنید این است که اگر قصد دارید از یکی از این وسایل به عنوان هدیه تعطیلات استفاده کنید، حتما موجودی محلی خود را بررسی کنید. من نمی‌توانم Pixel Fold را در فروشگاه‌های Best Buy در نزدیکی خود پیدا کنم، اما چند تاشو Galaxy می‌بینم. این چیزی است که باید در نظر داشت.

پیوندهای زیر را دنبال کنید تا برای خود یک هدیه کریسمس جدید و دوست داشتنی بگیرید و در عین حال با آن کارت هدیه از پدر مراقبت کنید.

بهترین لینک های خرید


منبع: https://www.droid-life.com/2023/12/22/buy-samsung-foldable-at-300-off-get-50-gift-card-for-free/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *