سگا می گوید که سازندگان اصلی رادیو جت ست با بازی جدید درگیر هستند

سازندگان اصلی رادیو جت ست درگیر بازی‌های جدید این سری هستند که هفته گذشته معرفی شدند.

در سگا سامی آخرین گزارش مالی، این شرکت برنامه هایی برای احیای بسیاری از فرنچایزهای قدیمی خود را فاش کرد – که توسط مدیر عملیات Shuji Utsumi به عنوان “نوعی جزیره گنج” توصیف شده بود. ناشر سگا سپس انبوهی از پروژه های برنامه ریزی شده برای سری های مختلف یکپارچهسازی با سیستمعامل را تأیید کرد – از جمله رادیو جت ست، تاکسی دیوانه، و خیابان های خشم – در طول جوایز بازی.

صحبت کردن با واشنگتن پستشوجی اوتسومی، مدیر عامل سگا، گفت که کانسپت اولیه “پیشرفته” بود اما مخاطبان اکنون ذهن بازتری دارند – و اکنون “زمان خوبی است که مردم می توانند انواع مفاهیم را درک کنند”.

تریلر سگا برای The Game Awards.در یوتیوب تماشا کنید

اوتسومی همچنین گفت که این شرکت می‌خواهد در بازگرداندن سری‌های قدیمی‌تر خود، “نگرانی و طرز فکر سرکشی را نشان دهد”، به روشی مشابه که Dreamcast سگا به عنوان گزینه “جایگزین” برای رقیب خود پلی استیشن ۱ در نظر گرفته می‌شود.

در رونمایی سگا در جریان جوایز بازی، این شرکت به این موضوع اشاره کرد که قصد دارد مجموعه‌های “بیشتر” را احیا کند، اما هیچ سرنخی در مورد اینکه چه چیز دیگری ممکن است بازگردانده شود، ارائه نکرد. اوتسومی در پاسخ به سوال واشنگتن پست Virtua Fighter را رد نکرد و گفت که این شرکت در حال ارزیابی است. [the series] همین الان”.

او گفت: Virtua Fighter از ترفندهای زیادی استفاده نمی کند، حرکات ویژه مانند Street Fighter، بسیار واقع گرایانه است، و ساخت بازی “دراماتیک تر” چیزی است که سگا روی آن کار می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/jet-set-radio-original-creators-involved-with-new-game-sega-says

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *