این معاملات تعطیلات Visible بهترین‌هایی هستند که در طول سال دیده‌ایم [Sponsored]

این معاملات تعطیلات Visible بهترین‌هایی هستند که در طول سال دیده‌ایم [Sponsored]
قابل رویت

معاملاتی وجود دارد که معمولاً در طول تعطیلات مشاهده می‌کنید، مانند وسایل الکترونیکی، کالاهای مختلف خانگی، هدایا، و حتی کنسول‌های بازی، و معاملاتی که معمولاً نمی‌بینید – مانند مواردی که در سرویس‌های بی‌سیم و تلفن‌هایتان وجود دارد. Visible فصل تعطیلات را با مجموعه ای از معاملات فوق العاده پذیرفته است، و اگر به دنبال ارتقای تلفن خود یا یافتن یک اپراتور بهتر و در دسترس تر هستید، اکنون فرصت عالی است. برای مدت زمان محدود، می توانید برای سه ماه اول خود برای یک برنامه Visible با قیمت ۲۰ دلار در ماه، معمولاً ۲۵ دلار ثبت نام کنید. فقط از کد استفاده کنید تعطیلات در پرداخت

این همش نیست. اگر به دنبال خرید یک تلفن جدید هستید، می‌توانید با خرید یک دستگاه واجد شرایط اپل یا Google، از جمله iPhone 15 یا Google Pixel 8، تا ۲۴۰ دلار در طرح Visible+ صرفه‌جویی کنید. این پیشنهاد هر ماه یک اعتبار خدمات برای شما به همراه خواهد داشت. تا ۲۴ ماه، به علاوه، به شبکه ۵G Ultra Wideband Verizon که سریع‌ترین شبکه از اپراتور است، دسترسی خواهید داشت.

چرا باید از این معاملات تعطیلات قابل مشاهده خرید کنید

Visible یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین و در دسترس‌ترین اپراتورهایی است که امروزه وجود دارد، با طرح‌های پایه از ۲۵ دلار در ماه برای مکالمه نامحدود، متن، داده و نقطه اتصال نامحدود. همچنین به مکزیک و کانادا پیامک و مکالمه نامحدودی دریافت خواهید کرد. به‌علاوه، همیشه می‌توانید تلفن موجود خود را بیاورید یا یک گوشی جدید بگیرید، مخصوصاً با آن معاملات فعلی که در دسترس هستند. بنابراین، هیچ زحمتی برای پیوستن وجود ندارد و می توانید روش دلخواه خود، BYOD یا غیره را دنبال کنید.

با وجود این معاملات تعطیلات، نمی توان انکار کرد که این پیشنهادات واقعاً فوق العاده هستند. با استفاده از کد تعطیلات، سه ماه اول خدمات خود را با ۲۰ دلار در ماه دریافت خواهید کرد. این مبلغ تا ۱۵ دلار صرفه جویی در این سه ماه می شود، اما از آنجایی که این سرویس در حال حاضر قیمت مناسبی دارد، در کنار آن مقدار کمی پس انداز خواهید کرد که می توانید آن را برای خریدهای Secret Santa یا White Elephant قرار دهید.

در حالی که خدمات بی سیم عالی است، اگر به دنبال ارتقای تلفن خود هستید، پیشنهاد عالی دیگری نیز در دسترس است. خرید یک دستگاه واجد شرایط اپل یا Google از Visible، مانند iPhone 15 یا Google Pixel 8، تا ۲۴۰ دلار در طرح Visible+ صرفه جویی می کند. این پس انداز از طریق اعتبارات خدماتی هر ماه تا ۲۴ ماه منتقل می شود و حتی بیشتر از آن صرفه جویی می کنید. Visible+ شامل دسترسی به شبکه ۵G Ultra Wideband Verizon است که سریع‌ترین شبکه از اپراتور با سرعت پخش باورنکردنی است. اگر به دنبال پخش جریانی رسانه و محتوای مورد علاقه خود در حال حرکت هستید، این راهی برای انجام این کار است.

Visible+ معمولاً ۴۵ دلار در ماه است، حتی با این اعتبارها در مقایسه با طرح پایه ۲۵ دلاری، ارزان تر است. شما هرگز هزینه پنهانی نخواهید دید، و با وجود همه چیز نامحدود، هیچ افراطی برای نگرانی وجود ندارد. شما می‌توانید در هر زمان که بخواهید، یک ساعت هوشمند مانند اپل واچ را با فقط ۵ دلار اضافی در ماه به برنامه خود اضافه کنید. پشتیبانی مشتری همیشه مبتنی بر انسان است، و همچنین ۲۴/۷ در دسترس است، بنابراین اگر مشکلی داشتید، لازم نیست نگران صحبت کردن با ربات‌ها و ماشین‌های خودکار باشید. این واقعا یک ارائه دهنده بی سیم عالی است و ما شما را تشویق می کنیم تا با مراجعه به Visible کمی بیشتر بیاموزید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/dtdeals/visible-phone-holiday-deals-december-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *