سگا پیشنهاد می کند فروش سوپراستارهای سونیک تحت تاثیر ماریو قرار گرفته است

سگا اعتراف کرده است که انتشار Sonic Superstars همزمان با Super Mario Bros. Wonder و Marvel’s Spider-Man 2 ممکن است مانع فروش شده باشد.

در ارائه گزارش مالی سه ماهه اخیر این شرکت، فروش پلتفرمر طلسم آن به عنوان “شروع کمی ضعیف تر از آنچه ما پیش بینی می کردیم” توصیف شد.

سپس، در پرسش و پاسخی که به تازگی منتشر شده در پی گزارش مالی اخیر آن، رئیس و مدیر عامل گروه، هاروکی ساتومی و معاون اجرایی ارشد و کویچی فوکازاوا، مدیر ارشد مالی، دلیل فروش کمتر از حد انتظار تاکنون را جویا شده اند.


Sonic Superstars – Switch/PS5/Xbox Series X/S – DF Tech Review – An Accomplished Side-Scroller؟

در پاسخ گفت: «ما معتقدیم تأثیر عناوین اصلی سایر شرکت‌ها که همزمان منتشر می‌شوند قابل توجه است، اما قصد داریم تبلیغات را به سمت فصل تعطیلات، به‌ویژه در بازارهای خارج از کشور گسترش دهیم» و افزود: هر دو امتیاز متاکریتیک و امتیاز کاربر بالاتر از Sonic Frontiers است و ما می‌خواهیم به فروش خود ادامه دهیم.”

Sonic Superstars در ۱۷ اکتبر اکران شد، درست جلوتر از Super Mario Bros. Wonder و Marvel’s Spider-Man 2 در ۲۰ اکتبر.

انحصاری نینتندو سوییچ دارد بیش از ۴٫۳ میلیون نسخه در سراسر جهان فروخته شدآن را به پرفروش ترین بازی مرتبط با سوپر ماریو تبدیل کرده است.

در همین حال، انحصاری PS5 Insomniac، بیش از ۵ میلیون نسخه فروخت.

سگا هنوز اعداد خاصی را برای چند پلتفرم Sonic Superstars منتشر نکرده است، هرچند که این سری به طور کلی بیش از ۱٫۶۶ میلیارد واحد فروخته و در همه بازی ها دانلود شده است.

سونیک و ماریو مدت‌هاست با هم رقابت داشتند، اما این نبرد خاص مطمئناً توسط نینتندو برنده شد – اگرچه سگا قصد دارد ۹۰ درصد از هزینه‌های بازاریابی Sonic Superstars را در طول فصل تعطیلات خرج کند.

اوسامو اوهاسی، مدیر اجرایی سگا نیز اظهار داشت برای سونیک آرزو کردم “از ماریو پیشی بگیرد” در یک مصاحبه داخلی

سوپراستارهای سونیک در نقد Eurogamer ما آمده است: بازگشتی به سونیک دو بعدی کلاسیک است، اما “با ایده های جدید ناسازگار تضعیف شده است”.


منبع: https://www.eurogamer.net/sonic-superstars-sales-impacted-by-mario-sega-suggests

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *