Creative Assembly توسعه‌دهنده Total War پس از شکست Hyenas بر روی بازی‌های استراتژی تمرکز مجدد می‌کند

توسعه دهنده بریتانیایی Creative Assembly پس از لغو بازی آنلاین استخراج Hyenas، دوباره بر روی ساخت بازی های استراتژیک بلادرنگ تمرکز خواهد کرد.

در یک ارائه به سرمایه گذاران، سگا، مالک Creative Assembly اعتراف کرد که پروژه Hyenas تلاشی برای سرعت بخشیدن به رشد استودیو بوده است – حتی اگر ژانر بازی خارج از حوزه تخصصی معمول توسعه دهنده قرار دارد.

Hyenas لغو شد در سپتامبر، پس از سال‌ها توسعه و نمایش عمومی در Gamescom تنها چند هفته قبل. تصمیم به لغو پروژه منجر به اخراج کارکنان در Creative Assembly شداکثر اعضای تیم پروژه در معرض خطر هستند.

اخبار: آیا بازسازی و ریمستر بازی های ویدیویی خیلی زیاد است؟در یوتیوب تماشا کنید

هر استودیو نقاط ضعف و قوت خود را دارد، اما بادهای مطلوب اوایل دوره Covid-19، همراه با عملکرد قوی هر عنوان، ما را بر آن داشت تا استراتژی شتاب بیشتر را اتخاذ کنیم، حتی در مناطقی که آن استودیوها تلاش نکرده اند. هاروکی ساتومی، رئیس سگا گفت: هنوز برای رشد بیشتر.

با این حال، برخی از استودیوها خوب عمل کردند و برخی نه، بنابراین ما تصمیم گرفتیم دوباره روی قدرت هر استودیو تمرکز کنیم.

به بیان ساده، Creative Assembly در بازی‌های آفلاین در سبک RTS خوب بود، اما آنها چالش توسعه Hyenas، یک بازی آنلاین در سبک FPS را بر عهده گرفتند.

با این حال، اگرچه خود بازی خوب بود، ما تصمیم گرفتیم توسعه Hyenas را لغو کنیم زیرا فکر نمی‌کردیم که به کیفیتی برسد که کاربران ما را راضی کند وقتی فکر می‌کردیم واقعاً می‌توانیم این بازی را به عنوان یک بازی آنلاین رقابتی برای مدت طولانی اجرا کنیم. زمان. دوره زمانی

Creative Assembly البته بیشتر به خاطر ساخت سری محبوب و موفق عناوین استراتژی Total War شناخته شده است. این فرنچایز در ۲۳ سال گذشته ۱۶ بازی راه اندازی کرده است.

همکار استودیو بریتانیا Frontier اکنون گفته است که دوباره بر روی بازی های شبیه سازی تمرکز خواهد کردبه دنبال فروش کم استراتژی بلادرنگ Warhammer Age of Sigmar: Realms of Ruin.

ماه گذشته، توسعه دهندگان Hyenas برخی از ناامیدی های خود را با پروژه لغو شده در میان گذاشتند. ادعا می‌شود که از فقدان جهت رنج می‌برد، و یک «تورت استعاری» بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/total-war-developer-creative-assembly-refocusing-on-strategy-games-after-hyenas-failure

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *