سیستم خنک‌کننده انقلابی به Micron کمک می‌کند راه‌حل SSD را آزاد کند که سرعت فوق‌العاده ۴۵ گیگابایت در ثانیه دارد – ایرجت نیرویی متقاعدکننده دیگر را برای کارکردن چهار PCI 5.0 SSD ارائه می‌کند.

سیستم خنک‌کننده انقلابی به Micron کمک می‌کند راه‌حل SSD را آزاد کند که سرعت فوق‌العاده ۴۵ گیگابایت در ثانیه دارد – ایرجت نیرویی متقاعدکننده دیگر را برای کارکردن چهار PCI 5.0 SSD ارائه می‌کند.

Micron محصول مفهومی جدیدی را به نمایش گذاشته است که چهار درایو SSD 2 ترابایتی Crucial T700 را در یک آرایه RAID روی یک کارت افزودنی (AIC) ترکیب می‌کند تا به سرعت خیره کننده ۴۵ گیگابیت در ثانیه برسد – که همه توسط سیستم خنک‌کننده جدید Airjet خنک می‌شوند.

Crucial T700 که یکی از سریع ترین SSD ها در جهان، از کنترلر Phison P5026-E26 در طراحی هشت کانالی استفاده می کند که برای برخی از سریع ترین رایانه ها و برنامه های کاربردی سنگین طراحی شده است.

اما، مانند هر درایو SSD PCIe 5.0، تنها با خنک کردن کافی می‌توانید بالاترین سرعت آن را باز کنید. درایوهای SSD PCIe 5.0 در هنگام اجرا مقدار زیادی گرما تولید می‌کنند که عملکرد را بالا می‌برد – به همین دلیل است که معمولاً هیت سینک‌ها توصیه می‌شود. بنابراین، دوختن چهار به هم، به تلاش خنک‌کننده قابل توجهی نیاز دارد تا عملکرد آن برای مدت زمان طولانی حفظ شود.

خنک کننده نسل بعدی

اما کامپایل ۸ ترابایتی Micron – که می تواند به ترتیب به خواندن و نوشتن متوالی ۴۵ گیگابیت بر ثانیه و ۴۲ گیگابیت بر ثانیه برسد – می تواند با استفاده از فناوری خنک کننده AirJet Mini Frore Systems کار کند. سخت افزار تام.

فرور سیستمز که در سن خوزه مستقر است، یک تراشه خنک کننده جدید ابداع کرده است که در ۱۲ ماه گذشته در قطعات سخت افزاری بیشتری گنجانده شده است. این تراشه‌های AirJet فن‌ها را حذف می‌کنند و در عوض با ارتعاش یک غشای نازک درون تراشه در فرکانس‌های اولتراسونیک، جریان هوا را فراهم می‌کنند، که جت‌هایی از هوا تولید می‌کند که سیستم را خنک می‌کند.

در طول سال گذشته، سیستم خنک‌کننده فروره در چندین ماشین از جمله دستگاه‌های خنک‌کننده مشاهده شده است Zotac ZBox PI430AJ مینی پی سی بررسی ها این دستگاه نشان می دهد که دو خنک کننده AirJet CPU را در داخل آن در دمای زیر ۷۰ درجه سانتیگراد نگه می دارند.

فروه همچنین پتانسیل خود را نشان داد اگر در مک بوک ایر ۱۵ اینچی نصب شده است، با نسخه اصلاح شده بهتر از نسخه آماده کارخانه در هر بخش. هر چه لپ تاپ بیشتر کار کند، تفاوت عملکرد بیشتر می شود.

ادغام SSD 8 ترابایتی Micron به آداپتور AIC Aorus Gen5 Gigabyte اصلاح شده متکی است که می تواند تا چهار SSD PCIe 5.0 را پشتیبانی کند – و راه را برای سرعت انتقال داده تا ۶۰ گیگابیت در ثانیه هموار می کند. این ماژول با چهار ماژول AirJet Mini، یکی برای هر SSD، که روی یک پخش کننده حرارت مسی که روی SSD ها نصب شده است، خنک می شود.

بیشتر از TechRadar Pro


منبع: https://www.techradar.com/pro/revolutionary-cooling-system-helps-micron-unleash-ssd-solution-that-tops-a-whopping-45gbps-airjet-delivers-yet-another-convincing-tour-de-force-to-keep-four-pci-50-ssd-running

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *