شایعه شده است که سامسونگ گلکسی واچ ۷ به روزرسانی بزرگ چیپست دریافت می کند

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی واچ ۷ به روزرسانی بزرگ چیپست دریافت می کند

سامسونگ همیشه چیپ‌ست‌های جدید را در نسخه‌های جدید گلکسی واچ قرار نمی‌دهد، اما این کار را با آن انجام داد گلکسی واچ ۶ – و به نظر می رسد که با سری گلکسی واچ ۷ که اواخر امسال نیز عرضه می شود، چنین خواهد شد.

این به گفته تیتر معتبر است رولاند کوانت (از طریق SamMobileاو می گوید که پردازنده ای با کد داخلی Exynos 5535 قرار است مدل های آینده سامسونگ گلکسی واچ ۷ را تامین کند.

با توجه به اینکه ساعت های ۲۰۲۳ از Exynos W930 استفاده می کردند – به ما مراجعه کنید بررسی Samsung Galaxy Watch 6 و بررسی Samsung Galaxy Watch 6 Classic برای جزئیات – این احتمال وجود دارد که این چیپست جدید با نام Exynos W940 به بازار عرضه شود.

و این تمام اطلاعاتی است که در حال حاضر در مورد این قطعه داریم: نمی دانیم که چقدر سریعتر خواهد بود یا چه ویژگی های جدیدی را به همراه خواهد داشت، اما به نظر می رسد که سامسونگ از Exynos W930 استفاده نمی کند، دلگرم کننده است. دوباره امسال

بیشتر ببین

افزایش عمر باتری

تا آنجا که می‌توانیم بگوییم، این اولین افشاگری درز گلکسی واچ ۷ سامسونگ است، بنابراین چیز بیشتری در مورد این پوشیدنی‌ها نمی‌توانیم به شما بگوییم. ما فرض می کنیم دوباره هم یک مدل استاندارد و هم یک مدل کلاسیک با قاب مانند سال گذشته وجود خواهد داشت.

Samsung Galaxy Watch 6 و Samsung Galaxy Watch 6 Classic در جولای ۲۰۲۳ (در کنار گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵) ، بنابراین احتمالاً در حدود جولای ۲۰۲۴ برای ظاهر شدن دستگاه های بعدی نگاه می کنیم.

هر دو مدل سال گذشته در بررسی‌های ما نمرات بالایی را به‌دست آوردند، با تحسین‌های زیادی برای طراحی و جلا دادن ساعت‌های هوشمند و تجربه نرم‌افزاری. با این حال، اگر جایی برای بهبود وجود دارد، این در عمر باتری است که هنوز هم متوسط ​​است.

این چیزی است که شایعه شده Exynos W940 جدید باید به آن کمک کند: چیپست‌های جدید معمولاً کارآمدتر و همچنین قدرتمندتر هستند، به این معنی که همان وظایف را می‌توان با مصرف کمتر باتری دستگاه انجام داد.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/health-fitness/smartwatches/the-samsung-galaxy-watch-7-is-rumored-to-get-a-major-chipset-upgrade

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *