شایعه شده است که سه گانه اصلی God of War در حال بازسازی است

سه گانه اصلی God of War می تواند بازسازی بازسازی شود.

این را نیک بیکر از XboxEra می‌گوید، که در «چهارمین سالانه Grubbsmas Frequentaltacular» اعلام کرد که ریمستر سه بازی اول God of War را شنیده است که «ممکن است در حال وقوع باشد».


پادکست XboxEra | زنده | قسمت ۱۹۱ – “چهارمین سالانه ویژه گرابسما” با جف گراب.

بیکر گفت: “من برای مدت طولانی، شخصی بودم که تا حدودی از مسیری که God of War رفت تا حدی ناله می کردم و مشتاق بازی های هک اند اسلش OG God of War بودم. من فقط آنها را بسیار دوست دارم.” متشکرم GGRecon).

“به یکی از دوستانم که سه گانه OG God of War را نیز دوست دارد، گفتم که ممکن است این اتفاق بیفتد، سپس آنها بسیار هیجان زده شدند. و شنیده ام که ممکن است سه گانه اصلی God of War را روی پلی استیشن بازسازی کنیم.”

بیکر نمی‌توانست به جدول زمانی انتشار متعهد شود و همچنین نمی‌دانست که آیا این یک پورت مستقیم از آنچه ما در PS3 دریافت کردیم خواهد بود یا خیر. او همچنین معتقد نیست که God of War Ascension 2013 در ریمستر گنجانده شده باشد.

“موضوع دیگری که من در مورد آن واضح نیستم و می‌خواهم جزئیات آن را دریافت کنم این است که آیا این یک پورت مستقیم از چیزی است که ما در PS3 دریافت کرده‌ایم؟ در این صورت، من تا حدودی کمتر هیجان زده هستم. یا این چیزی بیشتر درگیر است. ، بیشتر در قلمرو بازسازی؟”

مثل همیشه، تا زمانی که یک اعلامیه رسمی وجود نداشته باشد، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که آن را به عنوان یک شایعه مطرح کنیم و همه آن را با نمک ضرب المثلی در نظر بگیریم. در هر صورت، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

God of War اصلی بیستمین سالگرد خود را در سال ۲۰۲۵ جشن می گیرد. God of War 2 و ۳ به ترتیب در سال ۲۰۰۷ و ۲۰۱۰ منتشر شدند.

کلیف بلزینسکی، خالق پشت سری Gears of War همچنین پیشنهاد کرده است که بازی ها به سبک God of War ریبوت شوند – تنها کاری که Xbox باید انجام دهد این است که با او تماس بگیرید.


منبع: https://www.eurogamer.net/original-god-of-war-trilogy-is-rumoured-to-be-getting-remastered

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *