مانیتور ۲۳٫۸ اینچی جدید AOC با وضوح ۱۰۸۰p و قیمت ۸۴ دلاری معرفی شد

AOC از یک مانیتور گیمینگ مقرون‌به‌صرفه با شماره مدل ۲۴E11XH، وضوح ۱۰۸۰p و نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۰۰ هرتز رونمایی کرد که برچسب قیمت ۸۴ دلاری را به همراه دارد.

مشخصات مانیتور گیمینگ AOC

مانیتور گیمینگ AOC دارای یک پنل ۲۳٫۸ اینچی IPS با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است که زاویه دید گسترده ۱۷۸ درجه‌ای را نیز به همراه دارد. با وجود همین دو ویژگی، این مانیتور می‌تواند برای کارهایی مانند انجام بازی‌های معمولی، مرور وب و پخش ویدیو مناسب باشد.

مانیتور ۲۳٫۸ اینچی جدید AOC با وضوح ۱۰۸۰p و قیمت ۸۴ دلاری معرفی شد

از دیگر مشخصات دستگاه می‌توان به پوشش ۸۲ درصدی طیف رنگی NTSC و ارائه یک پالت رنگی غنی با ۱۶٫۷ میلیون رنگ و عمق ۸ بیتی اشاره کرد. با این حساب، برای انجام طراحی‌های حرفه‌ای نیز با مانیتور مناسبی روبرو هستیم که رنگ‌ها را به‌صورت واقعی نشان می‌دهد. همچنین روشنایی مانیتور ۳۰۰ نیت و نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰:۱ است.

از نظر عملکرد، زمان پاسخگویی مانیتور ۴ میلی‌ثانیه است و وجود نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۰۰ هرتزی باعث می‌شود تا تصاویر به‌صورت روان و بدون تأخیر نمایش داده شوند. علاوه‌براین، مانیتور جدید AOC دارای حالت HDR است که رنگ و کنتراست را در هر دو قسمت تاریک و روشن افزایش می‌دهد و جلوه HDR را برای محتوای SDR شبیه‌سازی می‌کند. گواهینامه TUV نیز باعث انتشار کمتر نور آبی و در نتیجه راحتی چشم کاربران می‌شود.

در نهایت، پورت‌های دستگاه شامل یک HDMI 1.4 و یک درگاه D-Sub می‌شود و وزن آن ۲٫۶۵ کیلوگرم است.

مانیتور گیمینگ مقرون‌به‌صرفه AOC با قیمت ۵۹۹ یوان (۸۴ دلار) به فروش می‌رسد اما اکنون می‌توانید آن را با قیمت تخفیف‌خوده ۵۲۹ یوان (۷۴ دلار) خریداری کنید. برای مقایسه، AOC اوایل این ماه میلادی دو مانیتور گیمینگ دیگر نیز معرفی کرده بود: مانیتور گیمینگ AOC U27G10 با پنل ۲۷ اینچی ۴K Fast-IPS با رفرش ریت ۱۶۰ هرتز که ۲۴۹۹ یوان (۳۵۲ دلار) قیمت دارد و مانیتور AOC Q27E12C با پنل ۲۷ اینچ ۲K IPS با رفرش ریت ۱۰۰ هرتز که با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۳۹ دلار) فروخته می‌شود.


منبع: https://digiato.com/gadgets/aoc-24e11xh-monitor-launched

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *