شایعه شده است که مدل‌های آیپد پرو OLED آینده اپل بسیار نازک‌تر خواهند بود

اپل در حال برنامه ریزی برای به روز رسانی آیپد ایر و آیپد پرو خط تولید به زودی در ماه مارس، و مدل های جدید iPad Pro با توجه به ابعاد به اشتراک گذاشته شده به طور قابل توجهی نازک تر خواهند بود. ۹to5Mac. این سایت با استناد به منابع آگاه از برنامه های اپل، ادعا می کند که نسخه بزرگتر بیش از ۱ میلی متر نازک تر خواهد بود.

شایعه شده است که مدل‌های آیپد پرو OLED آینده اپل بسیار نازک‌تر خواهند بود
ضخامت آیپد پرو ۱۲.۹ اینچی فعلی ۶.۴ میلی‌متر است، اما گفته می‌شود مدل جدید ۵ میلی‌متر ضخامت دارد. در مورد آیپد پرو ۱۱ اینچی، در حال حاضر ضخامت آن ۵٫۹ میلی متر است، در حالی که گفته می شود نسخه به روز شده ۵٫۱ میلی متر ضخامت دارد. هر دو تبلت ممکن است کمی بزرگتر باشند.

  • iPad Pro 11 اینچی فعلی – ۲۴۷٫۶mm x 178.5mm x 5.9mm
  • آیپد پرو ۱۱ اینچی آینده – ۲۴۹٫۷mm x 177.5mm x 5.1mm
  • iPad Pro 12.9 اینچی کنونی – ۲۸۰٫۶mm x 214.9mm x 6.4mm
  • آیپد پرو ۱۳ اینچی آینده – ۲۸۱٫۵mm x 215.5mm x 5.0mm

چنین بدنه‌ای باریک نشان‌دهنده تغییر طراحی قابل‌توجهی است که با یک به‌روزرسانی مهم‌تر – فناوری نمایشگر OLED، فعال می‌شود. پنل‌های نمایشگر OLED نازک‌تر از پنل‌های LCD هستند و به اپل اجازه می‌دهند تا ضخامت تبلت‌های خود را کاهش دهد.

در کنار آی‌پد پرو، انتظار می‌رود اپل دو مدل جدید آی‌پد ایر از جمله نسخه بزرگ‌تر ۱۲٫۹ اینچی را برای اولین بار معرفی کند. آی‌پد ایر بزرگ‌تر تقریباً به اندازه آی‌پد پرو فعلی خواهد بود و ابعاد آن ۲۸۰٫۶ میلی‌متر در ۲۱۴٫۹ میلی‌متر در ۶ میلی‌متر است.

اپل فناوری صفحه نمایش OLED را به سری Pro محدود کرده است، بنابراین در حالی که iPad Air 12.9 اینچی از نظر طول و عرض مشابه iPad Pro خواهد بود، ضخیم تر خواهد بود زیرا همچنان دارای صفحه نمایش LCD است.

انتظار می‌رود همه آی‌پدهای جدید از فناوری تراشه M3 اپل برخوردار باشند که اولین بار سال گذشته در مدل‌های مک‌بوک پرو به‌روز شده معرفی شد. ما جزئیات خاصی در مورد یک رویداد نشنیده‌ایم، اما در اواخر مارس تا اوایل آوریل منتظر چیزی هستیم.

جمع بندی های مرتبط: آیپد پرو، آیپد ایر
انجمن های مرتبط: آی پد


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/20/upcoming-oled-ipad-pro-thinner/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *