شایعه ناب می گوید آیفون SE بعدی به جای Notch دارای جزیره پویا خواهد بود

در حالی که اکثر گزارش ها تا کنون توافق کرده اند که آیفون SE بعدی دارای یک طراحی مشابه مدل استاندارد آیفون ۱۴که دارای یک بریدگی برای Face ID است، یک شایعه ناقص اکنون می گوید که دستگاه در عوض دارای جزیره پویا خواهد بود.

iPhone SE با مدل Dynamic Island توسط @upintheozone

این ادعای اخیر مطرح می شود از افشاگر @MajinBuOfficial در X، که قبلا توییتر نامیده می شد. علاوه بر جزیره دینامیک، او گفت که آیفون SE بعدی می‌تواند دارای یک برآمدگی عمودی دوربین عقب مانند همان باشد. شایعه شده برای آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس، اما با یک دوربین به جای دو. بر اساس اطلاعاتی که او به اشتراک گذاشت، میکروفون عقب و فلاش LED در زیر لنز دوربین به شکل یک برآمدگی قرص قرار می گیرند.

@MajinBuOfficial اخیراً شماتیک های ادعایی آیفون ۱۶ را به اشتراک گذاشته است اعتقاد بر این است که دقیق است. با این حال، او سابقه متفاوتی با شایعات اپل دارد و هشدار داد که این اطلاعات آیفون SE هنوز تایید نشده است. علاوه بر این، اپل به احتمال زیاد چندین مدل آیفون SE را نمونه سازی می کند و ممکن است طرحی را نهایی نکرده باشد.

انتظار می رود آیفون SE بعدی در سال ۲۰۲۵ عرضه شود، یعنی حدود سه سال پس از عرضه مدل فعلی، اما این بازه زمانی ممکن است تغییر کند.

جمع بندی های مرتبط: آیفون SE
برچسب ها: ماژین بو
راهنمای خریدار: آیفون SE
انجمن های مرتبط: آیفون


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/08/iphone-se-dynamic-island-rumor/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *