شبیه ساز Nintendo Pizza Emulators برنامه های خود را از فروشگاه Google Play خارج می کند

شبیه ساز Nintendo Pizza Emulators موافقت کرده است که همه برنامه های خود را از فروشگاه Google Play خارج کند.

Pizza Emulators که شبیه‌سازهای Game Boy و Game Boy Advance را در دستگاه‌های اندرویدی توزیع می‌کرد، گفت که تصمیم به تعطیلی به منظور «اولویت‌بندی» گرفته است. [their] خانواده در مورد توسعه برنامه های من”.

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

در بیانیه ای که برای جامعه Discord این شرکت ارسال شد، توسعه دهنده Davide Berra هیچ اشاره ای به آن نکرد توافق نینتندو با شرکت نرم افزار شبیه سازی Tropical Hazeتنها تایید کرد که پس از “هفت سال توسعه و ماجراجویی باورنکردنی”، آنها “تصمیم دشواری را برای حذف دائمی آنها گرفته اند”.

به گفته برا، “خانواده من در اولویت است و به همین دلیل، ترجیح داده ام خانواده ام را بر توسعه برنامه هایم ترجیح دهم.” آستانه. می‌خواهم از تک تک شما برای حمایت باورنکردنی‌تان در طول سال‌ها تشکر کنم. سخنان تشویق‌کننده، بازخوردها و حمایت‌های همیشگی شما منبع الهام برای من و کارم بوده است.»

ICYMI، Tropical Haze، توسعه دهنده شبیه ساز سوئیچ منبع باز Yuzu، با پرداخت ۲٫۴ میلیون دلار خسارت به نینتندو موافقت کرده است و در پاسخ به شکایت اخیر سازنده ماریو، تمام عملیات را متوقف کند.

اخبار نینتندو اقدام قانونی علیه یوزو هفته گذشته ظاهر شد و این شرکت ادعا کرد که شبیه ساز دزدی دریایی را “در مقیاس عظیم” تسهیل کرده است. به عنوان مثال، بیش از ۱ میلیون نسخه از The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom قبل از راه‌اندازی رسمی آن به‌طور غیرقانونی دانلود شده بود – و بسیاری از وب‌سایت‌های دزدان دریایی مشخص کردند که فایل بازی در Yuzu قابل پخش است.

“مدافع [Tropic Haze] وکلای نینتندو استدلال کردند که در نهایت در پی جبران خسارت و خواستار بسته شدن شبیه ساز است.


منبع: https://www.eurogamer.net/nintendo-emulator-pizza-emulators-pulls-its-apps-from-google-play-store?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *