پیتر مور، مدیر سابق EA «سوالات جدی» در مورد آینده کنسول های بازی ویدیویی دارد

پیتر مور، مدیر اجرایی سابق EA و مایکروسافت، می‌گوید در مورد سخت‌افزار بازی‌های ویدیویی و اینکه آیا آینده‌ای برای سیستم کنسول خانگی سنتی وجود دارد یا خیر، «سوالات جدی» وجود دارد.

مور – که در EA، مایکروسافت و سگا سمت های ارشد داشت قبل از اینکه به طور کامل بازی را ترک کند و به باشگاه لیورپول بپیوندد در سال ۲۰۱۷ – در مورد ضررهای متحمل شده در هر زمان که نسل جدیدی از کنسول وجود دارد، منعکس می شود، و نشان می دهد که هم “شرکت ها و هم گیمرها” در مورد اینکه آیا بازیکنان “واقعاً باید ۵، ۶۰۰ دلار برای یک قطعه سخت افزاری سفارشی هزینه کنند یا نه” سوال می پرسند. برای بازی کردن”.


پیتر مور، مدیر سابق EA «سوالات جدی» در مورد آینده کنسول های بازی ویدیویی داردپخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟


پخش خبر: چرا این همه اخراج در صنعت بازی وجود دارد؟

مور به وس یین-پول دلنشین گفت: “من فکر می کنم این یک سوال جدی است که پرسیده می شود. مطمئنم در توکیو، ردموند، واشنگتن، کیوتو.” IGN. “این چیزی است که همه در حال حاضر روی آن کار می کنند، زیرا وقتی نسل بعدی را شروع می کنید، باید آماده باشید تا میلیاردها دلار ضرر را جذب کنید.

“و آیا صنعت، با توجه به همه اخراج‌ها و همه چیزهایی که در حال حاضر در حال گذراندن آن هستیم، آیا صنعت برای این کار آماده است؟ به سونی نگاه کنید که ۹۰۰ نفر را اخراج کرده است – تعداد زیادی در بریتانیا.”

مور پس از تأمل در مورد تأثیر هوش مصنوعی افزود: “آیا این شرکت ها مایلند تا دور دیگری از چند میلیارد را طی کنند؟ و در همان زمان، شما برای چرخه دیگری آماده می شوید که در آن گیمرها ممکن است کنسول را در آغوش نگیرند و فقط بگویند: می دانی چیست؟ من به این نیاز ندارم، روزگار سخت است. من تلفنم را دارم، از چیزهایی که در تلفنم دارم لذت می برم. بازی های زیادی وجود دارد که می توانم بازی کنم. رایانه شخصی یا مکم، من می توانم هر کاری را که باید در آنجا انجام دهم، انجام دهم. و آیا واقعاً باید برای بازی کردن یک قطعه سخت افزاری سفارشی، پنج، ۶۰۰ دلار خرج کنم؟ پرسیدن این سوال

مور در سال ۲۰۱۷ EA را ترک کرد و به سمت مدیر عاملی در لیورپول FC رفت و از حرفه ای در بازی های ویدیویی که با سگا در زمان Dreamcast شروع شد و سمت های برجسته ای را در مایکروسافت و EA داشت، کنار رفت.

اندرو ویلسون، مدیرعامل EA در بیانیه رسمی که خروج مور را تایید کرد، نوشت: “شور برای همه ما در الکترونیک آرتز ضروری است.” این چیزی است که ما را صبح از خواب بیدار می‌کند و ما را به انجام کارهای خارق‌العاده سوق می‌دهد. و اگر تا به حال پیتر مور را ملاقات کرده‌اید، می‌دانید که او به معنای واقعی کلمه اشتیاق خود به لیورپول را در آستین خود می‌پوشاند. بنابراین با هیجان زیادی که ما داریم به پیتر برای دنبال کردن رویای خود برای تبدیل شدن به مدیرعامل بعدی باشگاه فوتبال محبوبش لیورپول تبریک می گویم.

در سال ۲۰۲۰، مور مشاور رایان رینولدز و راب مک‌الهنی و راکسام AFC شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/former-ea-exec-peter-moore-has-serious-questions-about-the-future-of-video-game-consoles?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *