شخصیت قابل بازی بعدی آکوما از Street Fighter 6 در تریلر جدید فاش شد

Capcom اولین تریلر بازی جنگنده بعدی Street Fighter 6، Akuma را به اشتراک گذاشته است که در بهار امسال به خط تولید پیوسته در حال گسترش بازی می پیوندد.

آکوما بیست و دومین شخصیت قابل بازی Street Fighter 6 پس از ورود اد در ماه گذشتهو به جنگنده بازگشته – که اولین سریال خود را در سال ۱۹۹۴ در Super Street Fighter 2 Turbo به عنوان یک رئیس مخفی انجام داد – کمی تغییر شکل می دهد.

مانند بسیاری دیگر از شخصیت‌های سریال بازگشته، آکوما – برادر کوچک‌تر استاد ریو و کن، گوکن – ظاهر جدید و خیره‌کننده‌ای برای Street Fighter 6 پیدا می‌کند، یال زمانی قرمز رنگ او اکنون به شوکی از موهای سفید تبدیل شده است.


شخصیت قابل بازی بعدی آکوما از Street Fighter 6 در تریلر جدید فاش شدتریلر بازی Street Fighter 6 – Akuma


تریلر بازی Street Fighter 6 – Akuma.

هنگامی که Akuma به خط Street Fighter 6 در بهار امسال می‌پیوندد، در حالت Fighting Ground در دسترس خواهد بود و همچنین به عنوان استاد در حالت تور جهانی شناخته می‌شود. بازیکنان می توانند شاگرد او شوند و ماموریت ها را آغاز کنند و امکان بازدید از مرحله Gokuento او وجود خواهد داشت – همانطور که در تریلر رونمایی آکوما بالا – در تور جهانی.

Capcom می‌گوید که انتظار ویژگی‌های جدید مرتبط با صدا و رویدادهای Battle Hub را به عنوان بخشی از به‌روزرسانی همراه با ورود آکوما دارد، که رسماً پایان اولین سال محتوای Street Fighter 6 را نشان می‌دهد. به گفته کارگردان تاکایوکی ناکایاما، کار روی سال دوم در حال حاضر در حال انجام است.


منبع: https://www.eurogamer.net/street-fighter-6s-next-fighter-akuma-revealed-in-teaser-trailer?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *