شرایط فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک اعلام شد + جدول دی ۱۴۰۲

شرکت ایران خودرو شرایط فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک را ویژه متقاضیان سامانه یکپارچه اعلام کرد. متقاضیان عادی خرید دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک با اولویت زمستان ۱۴۰۲ شامل این شرایط می‌شوند. ایران خودرو برای اطلاع‌رسانی به متقاضیان، برای آن‌ها پیامکی را ارسال کرده است. همچنین اسامی افراد متقاضی دارای شرایط در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو ذکر شده است.

همچنین بخوانید: بررسی دنا پلاس توربوشارژر؛ تجربه رانندگی با پیشرفته ترین محصول داخلی ایران خودرو

همانند شرایط فروش ایران خودرو طی چندماه گذشته، دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک به دو روش قابل خریداری است. متقاضیان می‌توانند تمامی وجه خودرو را در یک مرحله پرداخت نمایند یا آن‌که با پرداخت بخشی از بهای محصول، آن را طی ماه‌های بعدی تحویل بگیرند. موعد تحویل خودرو در بخش پیش‌فروش خودرو، خرداد و تیر ۱۴۰۳ اعلام شده است. البته شرایط پیش فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک فاقد سود مشارکت و انصراف خواهد بود.

شرایط فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، دی ۱۴۰۲:

خودرو قیمت رنگ موعد تحویل
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ۶۹۲,۱۶۶,۹۰۰ سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای، آبی کبود ۹۰ روزه
خودرو پیش پرداخت رنگ موعد تحویل
دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک ۳۴۶,۰۸۳,۴۰۰ سفید، مشکی آبنوس، خاکستری، نقره‌ای تیتانیوم، نقره‌ای، آبی کبود خرداد ۱۴۰۳
۳۱۱,۴۷۵,۱۰۰ تیر ۱۴۰۳

دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک از جمله خودروهای محبوب ایران‌خودرو در بازار ایران به حساب می‌آید. این خودرو به نسخه بهینه موتور EF7 توربوشارژر مجهز است که ایران خودرو آن را EF7 TC می‌نامد. این پیشرانه حداکثر ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک نیز وظیفه انتقال قدرت را در این سدان برعهده دارد. شتاب صفر تا صد دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک، حدود ۱۱ ثانیه برآورد می‌شود.

شرایط فروش دنا پلاس توربوشارژر اتوماتیک اعلام شد + جدول دی ۱۴۰۲

از نظر امکانات و تجهیزات، تفاوت خاصی میان نسخه دنده‌ای و اتوماتیک دناپلاس توربوشارژر وجود ندارد. تفاوت بزرگ این خودرو، رینگ‌های بزرگتر آن نسبت به نسخه دنده‌ای است. چهار کیسه هوا، سیستم صوتی به همراه نمایشگر، ترمزهای دیسکی در چهارچرخ و صندلی‌های برقی از جمله تجهیزات این خودرو به شمار می‌آیند.


منبع: https://digiato.com/price-terms-of-sale-car/the-sales-conditions-of-dena-plus-automatic-turbocharger-have-been-announced

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *