شرکت مادر اسنپ چت برای «کاهش سلسله مراتب» بیش از ۵۲۰ یا ۱۰ درصد از کارمندان خود را اخراج می کند.

شرکت مادر اسنپ چت برای «کاهش سلسله مراتب» بیش از ۵۲۰ یا ۱۰ درصد از کارمندان خود را اخراج می کند.

بر اساس بیانیه‌ای که روز دوشنبه منتشر شد، اسنپ، شرکت پشتیبان اسنپ چت، کاهش ۱۰ درصدی نیروی کار را اعلام کرده است که بر ۵۲۰ کارمند تأثیر می‌گذارد. این تصمیم که در پرونده ای در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) مشخص شده است، بخشی از استراتژی اسنپ برای حمایت از رشد آینده است.

تشکیل پرونده SEC ضرورت تجدید ساختار تیم را برای همسویی با بالاترین اولویت های شرکت و اطمینان از ظرفیت سرمایه گذاری های افزایشی در حمایت از رشد بلندمدت توضیح داد. پیش‌بینی می‌شود که این حرکت شامل هزینه‌های پیش از مالیات از ۵۵ تا ۷۵ میلیون دلار می‌شود که عمدتاً هزینه‌های پایان کار و هزینه‌های مربوطه را پوشش می‌دهد و انتظار می‌رود ۴۵ تا ۵۵ میلیون دلار هزینه‌های نقدی آینده باشد.

اسنپ ​​بیان کرد که اکثر این هزینه ها در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ انجام می شود، اما مقررات محلی و سایر عوامل ممکن است برخی از هزینه ها را تا سه ماهه دوم افزایش دهند. این شرکت که قرار است درآمد خود را پس از بسته شدن بازار در ۶ فوریه گزارش کند، بر تمرکز سازمان‌دهی مجدد بر کاهش سلسله مراتب و تقویت همکاری‌های حضوری تأکید کرد.

این دور اخیر اخراج‌ها به دنبال کاهش کمتری در تعداد کارکنان در اواخر سال گذشته است، زمانی که اسنپ تیم محصول خود را برای ساده‌سازی تصمیم‌گیری و کاهش لایه‌ها سازماندهی مجدد کرد. در سال ۲۰۲۲، این شرکت نیز تحت بازسازی بزرگ تری قرار گرفت و ۲۰ درصد از کارکنان خود را کاهش داد.

تغییرات استراتژیک اسنپ در بحبوحه چالش هایی در محصولات سخت افزاری آن، از جمله توقف و فراخوان پهپاد Pixy به دلیل خطر آتش سوزی رخ می دهد. این شرکت قبلاً بخش خدمات سازمانی خود را پس از کمتر از یک سال تعطیل کرده بود.

در حالی که سهام اسنپ در ابتدا پس از گزارش درآمدهای سه ماهه سوم در ماه اکتبر، رشد کرد و از برآورد درآمد و درآمد پیشی گرفت، نگرانی ها در مورد بازار نوسان تبلیغات همچنان ادامه دارد. اسنپ ​​به سرمایه گذاران در مورد کمپین های تبلیغاتی متوقف شده هشدار داد و ارائه دهنده تحقیقات Insider Intelligence تخمین می زند که این شرکت ۰٫۶ درصد از بازار تبلیغات دیجیتال جهانی را در اختیار دارد و پیش بینی می کند ۴٫۱۲ میلیارد دلار درآمد خالص تبلیغات جهانی در سال ۲۰۲۴ داشته باشد.

تحلیلگران پیشنهاد می‌کنند که اخراج‌ها ممکن است منعکس‌کننده چالش‌هایی برای اسنپ قبل از درآمد سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۳، با مقایسه با عملکرد قوی متا و اقدامات کاهش هزینه‌ها باشد. تحلیلگر اصلی جاسمین انبرگ پیش‌بینی می‌کند که درآمد تبلیغاتی اسنپ در سال ۲۰۲۳ به میزان ۳٫۳ درصد کاهش یابد.

گزارش ها از بیزینس اینسایدر و اطلاعات نشان می‌دهد که اخراج‌ها از روز جمعه آغاز شده است و انتظار می‌رود در طول هفته، مشاغل بیشتری کاهش یابد. برخی از کارکنان ارشد، از جمله مدیر محتوا، سام کورائو کلانون، معاون مهندسی محتوا، دینگ ژو، و معاون رئیس شرکت پلتفرم، کنستانتینوس پاپامیلتیادیس، از جمله افرادی هستند که تحت تاثیر قرار گرفته اند.

(با ورودی های نمایندگی ها)


منبع: https://www.firstpost.com/tech/snapchats-parent-company-snap-to-lay-off-over-520-or-10-of-employees-to-reduce-hierarchy-13694102.html

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *