نینتندو بر این باور است که کنسول های سوییچ را بیشتر از آنچه در ابتدا تصور می شد بفروشد

در تقریبا هفت سالگی، نینتندو سوییچ هنوز هم زندگی در آن باقی مانده است – به طوری که نینتندو ارقام فروش پیش بینی شده خود را برای سال مالی جاری خود افزایش داده است. در آن انتشار سود سه ماهه سوم، این شرکت اعلام کرد که فروش پیش بینی شده سوییچ را از ۱۵ میلیون به ۱۵٫۵ میلیون افزایش می دهد. این افزایش به دنبال فروش خالص کلی سه ماهه سوم است که ۲۹٫۹ میلیارد ین ژاپن (۲۰۱٫۱ میلیون دلار) بیشتر و سود خالص ۶٫۴ میلیارد ین ژاپن (۴۳٫۱ میلیون دلار) بیشتر از پیش بینی های نینتندو بود. با این حال، شایان ذکر است که علیرغم فروش خالص بهتر از انتظارات در سه ماهه سوم، این رقم همچنان شش درصد کمتر از مدت مشابه در سال ۲۰۲۲ بود.

تعداد کمی از بازی‌های مورد علاقه قدیمی و جدید احتمالاً باعث افزایش فروش سوییچ می‌شوند. نینتندو Super Mario Bros. Wonder این بازی در ماه اکتبر منتشر شد و ۱۱٫۹۶ میلیون واحد فروخت. سپس وجود داشت فیلم برادران سوپر ماریوکه در ماه آوریل در سینماها اکران شد و علاقه به عناوین قدیمی مانند Mario Kart 8 Deluxe و ۲۰۲۳ راه اندازی مانند The Legend of Zelda: Tears of the Kingdomاین شرکت گزارش داد.

پیش بینی فروش بهبود یافته سوییچ در حالی است که گیمرها مشتاقانه منتظر هستند جانشین سوییچ. در حالی که نینتندو هنوز هیچ اطلاعات قابل توجهی منتشر نکرده است، سیستم بازی طبق گزارشات در سال جاری راه اندازی خواهد شد (و در زمان عرضه با بازار بسیار شلوغ تری نسبت به نسل قبلی خود مواجه خواهد شد). ظاهراً توسعه‌دهندگان در آگوست ۲۰۲۳ پشت درهای بسته در Gamescom به سوییچ ۲ (به دلیل عدم وجود نام مشخص) نگاهی انداختند. گفته شد که آنها نسخه‌ای از The Legend of Zelda: Breath of the Wild با نرخ فریم و وضوح بالاتر نسبت به سوئیچ اصلی. همچنین گزارش شده است که نسخه نمایشی Unreal Engine 5 را برای سوئیچ آینده، ردیابی پرتو، فناوری ارتقاء مقیاس DLSS NVIDIA و کیفیت بصری مشابه PS5 و Series X به نمایش گذاشته است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/nintendo-believes-itll-sell-more-switch-consoles-than-first-thought-095017928.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/nintendo-believes-itll-sell-more-switch-consoles-than-first-thought-095017928.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *