شرکت موتور سیکلت که بیش از صد سال کار می کند

شرکت موتور سیکلت که بیش از صد سال کار می کند

حتی رکود بزرگ، که تقریباً در همه کشورهای جهان در طول دهه ۳۰ تجربه شد، به نظر نمی رسید توانایی رویال انفیلد برای تکامل را کاهش دهد. در سال ۱۹۳۲، اولین “Bullet” را در سه مدل مختلف (۲۵۰، ۳۵۰ و ۵۰۰ سی سی) ساخت که دارای موتور شیبدار شیبدار با پیستون های تراکم بالا، سرسیلندرهای دو پورت و تعویض دنده پا بود. این دوچرخه امروزه نیز در حال ساخت است و مورد توجه قرار می گیرد یکی از بهترین رویال انفیلدهای تاریخ.

همان سال بعد (۱۹۳۳)، مدل Z “Cycar” را که خارج از جعبه طراحی کرد، حذف شد. این دوچرخه ۱۴۸ سی سی دو زمانه کاملاً محصور دارای پوشش های محافظ پا بود و مستقیماً برای مسافران عرضه می شد.

در طول جنگ جهانی دوم، این شرکت چیزی بیش از موتورسیکلت و دوچرخه برای ارتش بریتانیا تولید کرد. همچنین ژنراتورها و پیش‌بینی‌کننده‌های ضدهوایی (نسخه آنالوگ اولیه یک سیستم کنترل شلیک کامپیوتری که به هدف‌گیری اسلحه‌های ضدهوایی کمک می‌کرد) ساخت. از میان تمام موتورسیکلت‌هایی که در این زمان توسط رویال انفیلد ساخته شد، قابل تشخیص‌ترین آن WD/RE “Flying Flea” بود، یک دستگاه دو زمانه سبک وزن ۱۲۶ سی‌سی که می‌توان آن را در جعبه‌های مخصوص پرتاب هوا نصب کرد و در پشت خطوط دشمن چتر نجات انداخت. . توسط چتربازان انگلیسی استفاده شود.

در سال ۴۸، اولین نمونه اولیه ۳۵۰ سی‌سی گلوله پس از جنگ با سیستم تعلیق عقب با بازو شناور طراحی شد. سال بعد در بریتانیا (به همراه ۵۰۰ Twin) تولید شد و هر دو مدل از اجزای مشابهی از جمله قاب، سیستم تعلیق بازو، چنگال جلو تلسکوپی و گیربکس استفاده کردند.


منبع: https://www.slashgear.com/1465920/history-royal-enfield-motorcycle-company/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *