تگ های بدون هش جدید Threads راه را برای احمقانه ترین شکل ترولینگ باز کرده است

هفته گذشته متا بالاخره عرضه شد ، شاخه میکروبلاگینگ اینستاگرام آن است و کاربران از یک طراحی عجیب و غریب برای سرگرمی احمقانه استفاده می کنند. «برچسب‌های موضوع» موضوعات بسیار شبیه به هشتگ‌ها هستند، اما کاملاً یکسان نیستند. برای یک، هش (#) وجود ندارد. آنها همچنین می‌توانند حاوی فاصله باشند، به این معنی که برچسب‌ها می‌توانند مانند عبارات معمولی بخوانند، به‌جای اینکه دسته‌ای از کلمات در هم شکسته شوند، همانطور که برای مدت طولانی در Twitter/X و موارد مشابه معمول بوده است. درست مانند هشتگ های معمولی، با این حال، آنها با رنگ آبی برجسته می شوند و به پست های دیگر حاوی آن برچسب پیوند داده می شوند.

این چیزهای بسیار ابتدایی است … که باعث می شود اثربخشی شوخی جدید بیش از پیش پوچ به نظر برسد. به این صورت است: شخصی یک پست Threads ایجاد می‌کند، در حالت ایده‌آل با متن زیاد، سپس یک برچسب “نمایش بیشتر” را در پایان، به ظاهر در وسط یک کلمه یا جمله، می‌زند. شما، قربانی ناخواسته، سپس روی «نمایش بیشتر» کلیک می‌کنید تا بقیه پست را ببینید، اما – شگفت‌زده! – در عوض شما را به صفحه ای هدایت می کند . شاید شما هم ریک رولد بوده باشید.

تگ های بدون هش جدید Threads راه را برای احمقانه ترین شکل ترولینگ باز کرده است
@freezydorito/Threads

اعتراف می کنم، متوجه شدم بدست آورد. برخی از کاربران، به قلبشان رحمت کنند، حتی نظر داده اند که می گویند چندین بار به آن دچار شده اند و فکر می کنند که این یک اشکال است. اولین نمونه را می توان به کاربر Threads ردیابی کرد @freezydoritoکه طبق بیو و صفحات حرفه ای خودشان در واقع برای متا کار می کنند.

به همان اندازه که ساده است، این ترفند بسیار خوب کار می کند زیرا یک عنصر UI را که قبلاً به دیدن آن عادت کرده بودیم کاملاً کپی می کند. آیا این باید یک هدیه مرده باشد که متن یک پیوند آبی است؟ واقعاً نه، زیرا این دقیقاً همان چیزی است که همیشه در X به نظر می رسد. حتی در فیس بوک، گزینه گسترش یک پست به صورت یک پیوند خاکستری “بیشتر ببینید” ارائه می شود. مدتی می‌گذرد که از آخرین باری که در فضای مجازی گرفتار چیزهای احمقانه‌ای شدم، زیرا معمولاً به هیچ چیز اعتماد نمی‌کنم، و آن لحظه مرا به زمان بسیار مسخره‌تری در اینترنت بازگرداند.

در Threads، فید For You من قبلاً فضای نفرین شده ای پر از توصیه های بد است، و از آنجایی که من با برچسب “نمایش بیشتر” تعامل داشتم، اکنون حداقل سه دوجین از این پست ها را دیده ام. من می‌توانم بگویم که این وقفه احتمالاً بعد از یک هفته دوام نمی‌آورد (دوبار فریبم می‌دهد، و غیره)، اما جدول زمانی من همچنان پر است از کاربران جدیدی که مطالبی مانند “Threads چیست؟” یک روز در میان کسانی که تازه برای چیدن آماده هستند. موضوعات نیز ، که به این معنی است که تعداد زیادی از کاربران ناآگاه وجود خواهند داشت. بیایید ببینیم متا چقدر طول می کشد تا یک توییک را برای این یکی پیاده سازی کند.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/threads-new-hashless-tags-have-opened-the-door-for-the-silliest-form-of-trolling-152303227.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/threads-new-hashless-tags-have-opened-the-door-for-the-silliest-form-of-trolling-152303227.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *