شریل سندبرگ هیئت مدیره متا را ترک می کند

شریل سندبرگ پس از ۱۲ سال هیئت مدیره متا را ترک می کند و به آخرین نقش رسمی خود در این شرکت پایان می دهد. که در در فیس بوک، او گفت که “اکنون زمان مناسبی برای کنار رفتن به نظر می رسد” و او به مشاوره شرکت ادامه خواهد داد.

سندبرگ ۱۴ سال را به عنوان مدیر عامل متا و ستوان ارشد مارک زاکربرگ و ۱۲ سال عضویت در هیئت مدیره شرکت. نقش او به عنوان عضو هیئت مدیره در ماه مه رسما به پایان می رسد. او نوشت: «بعد از اینکه نقشم را به عنوان مدیر ارشد اجرایی ترک کردم، در هیئت مدیره باقی ماندم تا به اطمینان از انتقال موفقیت آمیز کمک کنم. تحت رهبری مارک، جاوی اولیوان، جاستین اوسوفسکی، نیکولا مندلسون و تیم‌هایشان بدون شک ثابت کرده‌اند که کسب‌وکار متا قوی و موقعیت خوبی برای آینده دارد، بنابراین زمان مناسبی برای کنار رفتن به نظر می‌رسد.

متا در مورد اینکه چه کسی ممکن است صندلی هیئت مدیره را بگیرد، اظهار نظری نکرده است. سندبرگ در طول مدتی که با متا داشت، به خاطر رهبری تجارت تبلیغاتی چند میلیارد دلاری این شرکت معروف بود. با توجه ، درآمد در دوران تصدی وی ۴۳۰۰۰ درصد افزایش یافت. اما وضعیت او در شرکت در سال‌های اخیر، زاکربرگ متاورس را پذیرفت، که در حال حاضر مسیر روشنی برای یک تجارت تبلیغاتی ندارد.

زاکربرگ در فیس بوک نوشت: فداکاری و راهنمایی شما در موفقیت ما موثر بوده است و من از تعهد تزلزل ناپذیر شما نسبت به من و متا در طول سالها سپاسگزارم. “من مشتاقانه منتظر این فصل بعدی با هم هستم!”

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/sheryl-sandberg-is-leaving-metas-board-003630253.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/sheryl-sandberg-is-leaving-metas-board-003630253.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *