Android Auto از هوش مصنوعی کمک می گیرد تا شما را در هنگام رانندگی به طور ایمن با مخاطبین خود در تماس نگه دارد

Android Auto از هوش مصنوعی کمک می گیرد تا شما را در هنگام رانندگی به طور ایمن با مخاطبین خود در تماس نگه دارد

به نظر می رسد که در زمان راه اندازی دو ویژگی اصلی در حال پیاده سازی است که برای استفاده از Gemini برای ایمن تر کردن رانندگی در نظر گرفته شده است. اولین ویژگی خلاصه متن جدید است. جمینی متون طولانی‌تری را که برای شما ارسال می‌شود «خوانده» می‌کند و خلاصه‌ای کوتاه در اختیار شما قرار می‌دهد که هنگام رانندگی راحت‌تر خوانده شود. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: «با استفاده از قدرت هوش مصنوعی، Android Auto به‌طور خودکار متن‌های طولانی یا چت‌های گروهی پرمشغله را در حین رانندگی خلاصه می‌کند، بنابراین می‌توانید در حین تمرکز در جاده در تماس باشید.» از نظر تئوری، این امر می‌تواند ارتباط رانندگان را در جاده آسان‌تر کند، زیرا آنها می‌توانند بدون نیاز به خواندن متون طولانی ارتباط برقرار کنند.

ویژگی جدید دیگر متن پاسخ مولد است. Gemini به طور خودکار پاسخ های مناسبی را پیشنهاد می کند که رانندگان می توانند بدون نیاز به تایپ یا دیکته چیزی ارسال کنند. همچنین دارای چند ویژگی ناوبری داخلی است. هوش مصنوعی بر اساس متن متونی که دریافت کرده اید پیشنهاداتی ارائه می دهد و اقدامات پیشنهادی را ارائه می دهد. می‌توانید دکمه‌ای را فشار دهید تا به مکانی که در متن ذکر شده است بروید یا متنی حاوی زمان تخمینی ورودتان را ارسال کنید.

اندروید کنفرانس مطبوعاتی را با ابراز هیجان در مورد این قابلیت‌های جدید پایان داد و قول داد که “خیلی بیشتر در آینده” وجود خواهد داشت. برخی از طرفداران در مورد این ویژگی‌های جدید هیجان‌زده به نظر می‌رسند، در حالی که برخی دیگر ترجیح می‌دهند اندروید بر رفع مشکلات قطع اتصال موجود در نسخه فعلی Android Auto تمرکز کند.


منبع: https://www.slashgear.com/1495669/android-auto-ai-safety-feature-phone-contacts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *