شهرها: سمیت Skylines II و اخراج بیشتر | اخبار بازی های این هفته

زمان سختی برای پخش کننده رایانه شخصی است. این پلتفرم دارای بازی‌های بیشتری است که ژانرهای بیشتری را پوشش می‌دهند، و حتی سخت‌افزار استاندارد رایانه شخصی نیز می‌تواند گرافیکی بکر و واقعی ارائه دهد. در عین حال، برخی از بزرگترین عناوین در حافظه اخیر، آشفتگی مطلق روی رایانه شخصی در هنگام عرضه بودند، مانند Cyberpunk 2077، جنگ ستارگان جدی: بازمانده، ردفالرا فضای مرده و بازی Resident Evil 4 بازسازی ها، و The Last of Us قسمت اول. متأسفانه، به نظر می رسد که می توانیم اضافه کنیم شهرها: Skylines II به این لیست – یعنی من مشتاقانه منتظر روزی هستم که بتوانیم به گذشته نگاه کنیم و بگوییم: "مرد، یادت هست کی این بازی خراب شد؟ خوشحالم که Colossal Order همه چیز را اصلاح کرد و به درستی از جامعه خود عذرخواهی کرد." حداقل، امیدوارم این چیزی باشد که ما می گوییم.

داستان های این هفته

مایکروسافت، اخراج کلان

سه ماه پس از بسته شدن خرید Activision Blizzard، مایکروسافت ۱۹۰۰ نفر را اخراج کرد در بخش های Xbox، ZeniMax و Activision Blizzard. این به دنبال اخراج‌های ناگهانی در بازی‌های ویدیویی در ماه‌های اخیر رخ می‌دهد – سال گذشته، حدود ۹۰۰۰ نفر در این صنعت اخراج شدند و در ژانویه تقریباً ۶۰۰۰ شغل از بین رفته است. این یک بحران مشروع است. در کنار اخراج ها، مایکروسافت رسما لغو شد اودیسهبازی بقا که بلیزارد شش سال روی آن کار می کرد.

Palworld زیتگیست است

تا کنون، ۲۰۲۴ سال است Palworld. این بازی از یک تیم کوچک و تازه کار است و به عنوان “پوکمون با اسلحه” نامگذاری شده است، اگرچه واقعا بیشتر شبیه کشتی از نظر گیم پلی هر مرجعی که انتخاب کنید، Palworld آنقدر محبوب است که نه. ۲ در نمودارهای Steam برای بازیکنان همزمان در تمام دوران، درست پشت سر PUBG. با این همه توجه، زمان زیادی بود که نینتندو وارد عمل شود – ناشر پوکمون در حال بررسی است Palworld برای نقض احتمالی حق نسخه‌برداری، و خواهیم دید که در هفته‌های آینده چگونه انجام می‌شود.

شهرها: Skylines II و سمیت

اصلی شهرها: خطوط آسمانی در سال ۲۰۱۵ بیرون آمد و مخاطبانی را که EA پشت سر گذاشته بودند خورد سیم سیتیکه در سال ۲۰۱۳ فرود آمد و درهم شکسته بود. شهرها: خطوط آسمانی این مشکل در برنامه‌ریزی شهری برطرف شد و در طول سال‌ها، توسعه‌دهندگان در Colossal Order از نزدیک با بازیکنان همکاری کردند تا یک جامعه مود پررونق را در Steam Workshop ایجاد کنند. حالت‌ها، دارایی‌های سفارشی و اجازه دهید ویدیوها را پخش کنیم، جنبه مهمی از آن بوده است شهرها: خطوط آسمانی‘موفقیت طولانی مدت

اکتبر گذشته، پس از ماه‌ها همکاری بازاریابی با سازندگان محتوا مانند Biffa و City Planner Plays، شهرها: Skylines II بیرون آمد – و شد ناامیدی برای بسیاری از بازیکنان. این بازی در ابتدا به صورت همزمان برای رایانه شخصی و کنسول عرضه شد، اما فقط برای رایانه شخصی در دسترس است و هیچ جدول زمانی مشخصی برای زمان عرضه نسخه های دیگر وجود ندارد. هیچ خبری در مورد راه اندازی مک یا لینوکس وجود ندارد. همچنین هیچ پشتیبانی رسمی از ماد وجود ندارد شهرها: Skylines IIو هنگامی که این ویژگی به پایان رسید، به جای Steam Workshop، از طریق ناشر بازی، Paradox خواهد بود. علاوه بر همه اینها، Colossal Order حداقل یک ماه قبل از انتشار، حداقل مشخصات رایانه شخصی و توصیه شده بازی را افزایش داد و نیازهای جدید آن را برای تعداد زیادی از بازیکنان غیرقابل بازی کرد. حتی با یک دکل توانمند، شهرها: Skylines II مملو از اشکالات بصری و مکانیکی است. به زبان ساده، به نظر می رسد که Order عظیم یک را کشیده است سیم سیتی.

این استودیو به‌طور پیوسته به‌روزرسانی‌ها را منتشر می‌کند، و مدیرعامل Mariina Hallikainen اذعان داشت که بازی برخی از ویژگی‌های وعده داده شده و بسیار تبلیغاتی مانند پشتیبانی از مود را ندارد. اما در یادداشتی که اخیراً برای جامعه منتشر کرد، او گفت که مکالمه با بازیکنان در حال تبدیل شدن به سمی است و او خواستار مدنیت شد. هالیکاینن به Engadget گفت که شاهد افزایش حملات شخصی به توسعه دهندگان و سایر بازیکنان در انجمن ها و رسانه های اجتماعی بوده است.

اعضای جامعه مانند فیلیپ، مرد پشت کانال YouTube City Planner Plays، از شنیدن کلمه “سمی بودن” شگفت زده شدند. او به Engadget گفت او شاهد افزایش منفی و ناامیدی بازیکنان بود، اما نه سمی. برای فیلیپ و بسیاری دیگر از بازیکنان اختصاصی Cities: Skylines، بازخورد توجیه شده است. آن‌ها از Colossal Order می‌خواهند که مسئولیت وضعیت انتشار را بر عهده بگیرد، بگویند متاسفم و برنامه‌ای برای رفع مشکلات در آینده ارائه دهد. شاید برخی از امتیازات رایگان درون بازی را نیز به ارمغان بیاورید.

همکاری با جامعه چیزی است که بازی اصلی را تا این حد موفق کرد و دنباله آن مطمئناً می‌تواند از پیشرفت‌های جمع‌سپاری سود ببرد. هالیکاینن به Engadget گفت که کار با سازندگان محتوا و مدرها به هدایت به‌روزرسانی‌ها به شهرها: Skylines II پس از عرضه، و استودیو همچنان عاشق کار با این بازیکنان است.

این تنها آغاز است برای شهرها: Skylines II. Colossal Order قصد دارد بازی را در ۱۰ سال آینده پشتیبانی و گسترش دهد. اصلی شهرها: خطوط آسمانی وقتی اولین بار در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، همه زنگ ها، سوت ها و مدها را نداشت و دنباله آن در موقعیتی مشابه شروع می شود. نظم عظیم می بیند شهرها: Skylines II به عنوان یک پایه جدید، اما جامعه اصلی آن انتظار تجربه کامل تری از این پرش را داشت – به ویژه افرادی که ۹۰ دلار برای نسخه نهایی پرداخت کردند.

عناوینی از این قبیل را دیده ایم No Man’s Sky و Cyberpunk 2077 با غلبه بر راه‌اندازی‌های سخت به بازی‌های محبوب تبدیل شوید، و Colossal Order در زمینه پشتیبانی طولانی‌مدت سابقه خوبی دارد. با این حال، گزینه‌هایی مانند دسترسی زودهنگام و نسخه‌های بتا پولی به دلایلی وجود دارند. حداقل، بازیکنان باید بدانند که آیا برای انجام یک بازی جدید پول خرج می کنند یا برای کمک به اتمام آن.

در حال حاضر بازی

من داشتم بازی می کردم Persona 3 Reloadو اکنون که تحریم برداشته شده است، می توانم بگویم که عالی است. در غیر این صورت، تلاش من برای ضربه زدن به استاد بزرگ است Overwatch 2 ناامید ادامه می دهد

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/cities-skylines-ii-toxicity-and-more-layoffs–this-weeks-gaming-news-150133540.html?src=rss منتشر شد


منبع: https://www.engadget.com/cities-skylines-ii-toxicity-and-more-layoffs–this-weeks-gaming-news-150133540.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *