شهر نیویورک رسانه های اجتماعی را به عنوان “خطر سلامت عمومی” معرفی کرده است.

شهر نیویورک رسما به اولین شهری در ایالات متحده تبدیل شد که رسانه های اجتماعی را به عنوان “خطر سلامت عمومی” معرفی کرد. شهردار اریک آدامز طی یک سخنرانی در ایالت شهر به اشتراک گذاشت که دکتر اشوین واسان، کمیسر بهداشت، برنامه‌هایی مانند تیک توک و اینستاگرام را «سموم زیست‌محیطی» تلقی می‌کنند که به آن آسیب وارد می‌کنند. و نوجوانان آدامز گفت: “ما می خواهیم این بحرانی را که فرزندانمان با آن روبرو هستند اصلاح کنیم.” .

شهردار توضیح داد که به بحران فزاینده سلامت روان در شهر دامن می زند. او افزود که این را می توان به ماهیت اعتیادآور این پلتفرم ها نسبت داد. آدامز نوشت: “ما اجازه نخواهیم داد فناوری بزرگ فرزندان ما را به خطر بیندازد.” با این حال، علاوه بر ارائه یک هشدار مشورتی، شهر به وضوح توضیح نداد که چگونه قصد دارد واقعاً “خطر” استفاده از رسانه های اجتماعی را مهار کند. جزئیات بیشتر در مورد این نامگذاری و برنامه هایی برای اجرای استراتژی ها در آینده نزدیک توضیح داده خواهد شد.

طی یک کنوانسیون در ژوئن ۲۰۲۳، نیویورک با هم ذینفعان برای بحث در مورد پیامدهای احتمالی استفاده از رسانه های اجتماعی در میان جوانان و توصیه هایی برای چگونگی مقابله با این موضوع. به گفته کارشناسان، بخش بزرگی از ابتکار عمل برای ایمن‌تر کردن رسانه‌های اجتماعی برای نوجوانان را می‌توان با افزایش پروتکل‌هایی که شفافیت داده‌ها را بهتر اعمال می‌کنند، انجام داد. از شرکت‌های فناوری خواسته شد تا الگوریتم‌ها را بهبود بخشند و محتوای مضر را از فیدها کاهش دهند. در حالی که لایحه کنگره که سال گذشته تصویب شد، مسئولیتی را برعهده شرکت‌های فناوری قرار می‌دهد تا پلتفرم‌های خود را برای کودکان ایمن‌تر کنند، مشخص نیست که چگونه یک ابتکار خاص دولتی می‌تواند از نظر لجستیکی با این مسئله گسترده در سراسر کشور مقابله کند.

شهر نیویورک می‌تواند راه کالیفرنیا را دنبال کند و مقرراتی از این دست را وضع کند ، که محدودیت هایی را برای مقدار و نوع اطلاعاتی که یک شرکت فناوری می تواند از کاربران زیر سن قانونی جمع آوری کند تعیین می کند. در حالی که این قانون تا جولای سال ۲۰۲۴ به طور رسمی قابل اجرا نیست، اما دادستان کل می‌تواند شرکت‌های فناوری را با هزینه‌های مدنی جریمه کند، در صورت عدم رعایت آنها. CAADCA بر اساس موفقیت سیاست های اعمال شده در . برای مثال، تصویب آن TikTok و Instagram را تشویق کرد تا پیام‌های مستقیم بین کودکان و بزرگسالانی را که در رسانه‌های اجتماعی دنبال نمی‌کنند، غیرفعال کنند.

در حالی که اقدامات شهر نیویورک برای محافظت از کودکان به صورت آنلاین هنوز بیشتر یک احساس است تا یک برنامه عملی، هر گونه اقدامی برای محدود کردن بیشتر نحوه فعالیت شرکت های فناوری در شهر ممکن است برخی از روابط با رهبران و مقامات تجاری را تیره کند. در حالی که موضع آدامز در رسانه‌های اجتماعی ممکن است خشن باشد، اما در غیر این صورت می‌توان آن را متناقض تلقی کرد، زیرا در غیر این صورت، دولت او کاملاً فن‌آور بوده است. به عنوان مثال، دولت آدامز آشکارا از گسترش هوش مصنوعی در زیرساخت دیجیتال شهر استقبال کرد. یک برنامه GPT مجهز به هوش مصنوعی به نام (که بر روی سرویس‌های هوش مصنوعی مایکروسافت آژور اجرا می‌شود) برای ساکنان نیویورک برای کمک به یافتن پاسخ‌هایی درباره کسب‌وکارهای اجرایی در شهر به‌طور عمومی در دسترس است. دفتر آدامز همچنین در حال ایجاد هوش مصنوعی برای برقراری تماس های رباتیک با ساکنان است .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/new-york-city-has-designated-social-media-as-a-public-health-hazard-182523034.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/new-york-city-has-designated-social-media-as-a-public-health-hazard-182523034.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *