شوتر غارتگر رایگان The First Descendant در تابستان ۲۰۲۴ عرضه می شود

تیراندازی سوم شخص غارتگر رایگان بازی Nexon Games، اولین نسل، به تازگی یک تریلر سینمایی کاملاً جدید در جریان جوایز بازی ۲۰۲۳ و همچنین یک پنجره راه اندازی دریافت کرده است. به طور خاص، مشخص شده است که بازیکنان آینده نگر می توانند مشتاقانه منتظر شیرجه رفتن در اکشن در تابستان ۲۰۲۴ باشند.

آخرین تریلر دو تن از نوادگان بازی – ویسا و والبی – را به نمایش می گذارد – که دومی در کنار هم تیمی هایش آماده می شود تا از خانه خود در برابر دو کلوسی (دشمن بیگانه) عظیم محافظت کند. یک چهره جدید نیز دیده می شود، اما در زمان نوشتن مشخص نیست که آن کیست.

توسعه یافته با استفاده از Unreal Engine 5، اولین نسل وظیفه بازیکنان – که نقش “نوادگان” را بر عهده می‌گیرند – تیم‌های تعاونی با حداکثر چهار بازیکن تشکیل دهند تا ماموریت‌ها را کامل کنند، باس‌های قدرتمند را سرنگون کنند و در نهایت برای بقای بشریت در برابر مهاجمان بیگانه بجنگند. شخصیت‌های مختلف سبک‌های بازی متفاوتی دارند، و همچنین می‌توانند به سه تفنگ، چهار لوازم جانبی و انواع زیرسلاح‌ها مجهز شوند تا چیزها را بیشتر جذاب‌تر کنند.

گیمرها قبلاً این فرصت را داشتند که بررسی کنند اولین نسل به لطف یک دوره بتای باز، در ماه سپتامبر دست اول بازگشت. Crossplay نیز در دسترس بود و به مردم اجازه می داد تا با هم بازی کنند پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴، Xbox Series Xاس ایکس باکس وان و PC این دوره تقریباً دو میلیون بازیکن جمع آوری کرد و توسعه دهندگان از آن زمان توانسته اند بازخوردهایی را برای کار بر روی بهبودهای بسیار درخواستی، تنوع بیشتر ماموریت ها، پیشرفت های گرافیکی و موارد دیگر دریافت کنند.

اگر شما علاقه مند به ارائه آن هستید، پس اولین نسل پیش از انتشار در سال آینده، اکنون در Steam و همچنین فروشگاه های پلی استیشن و مایکروسافت در لیست علاقه مندی ها موجود است.

آیا به دنبال چند بازی برای بازی قبل از انتشار The First Descendant هستید؟ حتماً لیست های ما را بررسی کنید بهترین بازی های تعاونیبه همان خوبی بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره برای چند توصیه خارق العاده


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/free-to-play-looter-shooter-the-first-descendant-gets-summer-2024-release-window

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *