Last Sentinel آماده است تا بازیکنان را به دنیای ناآرام توکیو دیستوپیایی منتقل کند

ما فقط یک نگاه اولیه به آن داشتیم آخرین نگهبان بازی آینده‌ای علمی-تخیلی دنیای باز دیستوپیایی ساخته شده توسط Lightspeed LA، بخشی از Lightspeed Studios که به دلیل کار بر روی آن شناخته شده است. PUBG Mobile.

تریلر کوتاه و مرموز صحنه ای سینمایی از سایبورگ ها را به تصویر می کشد که از دست دشمنان متخاصم پنهان شده اند. پس از شروع یک درگیری، هیرومی شدا، قهرمان داستان، برای نجات روز و نجات بازماندگان وارد صحنه می شود. ما همچنین آخرین عکس از یک شهر آینده‌نگر خیره‌کننده در دوردست، پر از آسمان‌خراش‌های بلند و نورهای نئون دریافت می‌کنیم.

آخرین نگهبان در حال حاضر توسط استیو سی مارتین، که برای کار بر روی آن شهرت دارد، رهبری می شود Grand Theft Auto 5 (GTA 5) و Red Dead Redemption. بقیه اعضای تیم نیز پر از توسعه دهندگان به همان اندازه ماهر هستند که برخی از آنها روی عناوین مشابه کار کرده اند. آخرین ما و جدی: نظم سقوط کرده.

مارتین در بیانیه‌ای در طول The The The The، گفت: “Last Sentinel مظهر چشم انداز Lightspeed LA است – تعهدی به داستان سرایی همهجانبه و طراحی بازیکن محور. هدف ما این است که روایت بازی را با اولویت دادن به خلاقیت و استفاده از تخصص خود برای ارائه تجربیات غنی و مفید به بازیکنان بازتعریف کنیم.” جوایز بازی ۲۰۲۳٫

ما شاهد تعداد زیادی بازی جدید عالی بودیم که در جوایز بازی امسال معرفی شدند. اگر از طرفداران بازی‌های مستقل هستید، خوشحال خواهید شد که بدانید توسعه‌دهندگان بازی Untitled Goose در حال انتشار یک بازی ماجراجویی جدید به نام Big Walk هستند. در همان زمان، دنیای نمادین گو در حال گرفتن دنباله است. برای بازی‌های بزرگ‌تر، اخبار فوق‌العاده‌ای وجود دارد خدای جنگ راگناروک به تازگی یک DLC سرکش جدید معرفی شده است و هیدئو کوجیما جدیدترین بازی خود را با عنوان OD. این یک شب فوق العاده پر از بازی های عالی با هزاران تریلر عالی برای نشستن و لذت بردن بود.

اگر از طرفداران پیچ و خم های دیستوپیاهای علمی-تخیلی هستید، حتماً بهترین بازی های داستانی و بهترین بازی های RPGکه در حال حاضر برای بازی در دسترس هستند.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/last-sentinel-is-prepared-to-transport-players-to-the-uneasy-world-of-dystopian-tokyo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *