شینجی میکامی، مدیر رزیدنت اویل، یک شرکت جدید تاسیس کرد

شینجی میکامی، توسعه دهنده افسانه ای رزیدنت اویل و مجموعه ای از آثار کلاسیک دیگر، یک شرکت جدید تاسیس کرده است.

این شرکت جدید با عنوان KAMUY Inc. در بیوگرافی Mikami که در فهرست فهرست شده بود مشاهده شد. وب سایت رسمی Shadows of the Damned: Hella Remastered (با تشکر، جماتسو). میکامی به‌عنوان یک تهیه‌کننده خلاق روی بازی اصلی Shadows of the Damned کار کرد، اگرچه تصور نمی‌شود که او مستقیماً در بازسازی بعدی آن نقش داشته باشد.

میکامی اعلام کرد که در فوریه ۲۰۲۳ استودیوی خود Tango Gameworks را ترک می کند، پس از ۱۲ سال به عنوان مدیر عامل آن. در آن زمان مشخص نبود که میکامی در نهایت چه کاری انجام خواهد داد.

اما در اکتبر سال گذشته، میکامی به دنبال پایان یک بند عدم رقابت، پیشنهاد کرد که به بازی سازی بازگردد. میکامی در نامه ای نوشت: «حالا که طلسم عدم رقابت را در خودم شکستم، حدس می‌زنم باید دست به کار شوم. پست در پلتفرم رسانه اجتماعی X.


شینجی میکامی، مدیر رزیدنت اویل، یک شرکت جدید تاسیس کرد
بیوگرافی وب سایت Mikami به نام KAMUY Inc. اشاره می کند، اگرچه به جزئیات بیشتر نمی رود. | اعتبار تصویر: تولید ملخ

میکامی در طول مدت تصدی خود در کپکام به عنوان کارگردان در بسیاری از بازی‌های Resident Evil خدمت کرد و همچنین در برخی از کارهای آزمایشی ناشر مانند PN03، Viewtiful Joe و Killer7 کمک کرد.

پس از راه اندازی Tango Gameworks، میکامی The Evil Within را کارگردانی کرد و در ادامه آن به عنوان تهیه کننده اجرایی و همچنین نظارت داشت. Ghostwire: توکیو و Hi-Fi Rush.


منبع: https://www.eurogamer.net/resident-evil-director-shinji-mikami-founds-new-company?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *