نسخه بتا Path of Exile 2 تا پایان سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

Path of Exile 2 دیگر در تابستان امسال نسخه آزمایشی خود را نخواهد داشت.

تأخیر در نسخه بتا یکی از چندین اعلامیه‌ای بود که سازنده بازی Grinding Gear Games در طول آن انجام داد ویترین سه ساعت و نیم دیروز.

این ویترین شامل نمایشی از کلاس رنجرها از Path of Exile 1 بود که در ادامه در دسترس خواهد بود و جزئیاتی در مورد بسط بعدی، Necropolis، که برای بازی اصلی در ۲۹ مارس منتشر می شود.

تیزر راه تبعید ۲ Aggoratدر یوتیوب تماشا کنید

تابستان گذشته، Grinding Gear اعلام کرد که قصد دارد یک تست بتا بسته در ۷ ژوئن ۲۰۲۴ که ماه ها ادامه خواهد داشت در آن زمان، جاناتان راجرز، کارگردان بازی به Eurogamer گفت که فکر می‌کند این استودیو «قطعاً به تاریخ اعلام‌شده خود می‌رسد».

Grinding Gear دیروز اعلام کرد که نسخه بتا در حال حاضر عقب نشینی شده است، اگرچه آزمایش آلفا همچنان در ماه ژوئن ادامه خواهد داشت. “در حالی که فکر می کنیم می توانیم محتوای بازی را به موقع آماده کنیم [for 7th June]ما مدت زمانی را که طول می کشد تا گیم پلی به استانداردی که از آن راضی هستیم تبدیل شود، دست کم گرفتیم. تاریخ هنوز

در مصاحبه اخیر با PC Gamerراجرز گفت که مدل درآمدزایی Path of Exile 2 دقیقاً مشابه Path of Exile خواهد بود، به جای یادداشت برداری از اکشن-RPG همکار. دیابلو ۴. در پایان سال گذشته، راجرز به Eurogamer این موضوع را تایید کرد Path of Exile 1 و ۲ به صورت رایگان در کنار هم وجود خواهند داشت و یک فروشگاه درون بازی را به اشتراک می گذارد، به این معنی که هر خریدی که در یک بازی انجام شود در هر دو در دسترس خواهد بود.


منبع: https://www.eurogamer.net/path-of-exile-2-beta-delayed-to-end-of-2024?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *