صبح بعد: حکم در مورد ویژن پرو اپل

اپل وقت خود را صرف کرد تا به واقعیت مختلط / محاسبات فضایی / قرار دادن صفحه نمایش روی صورت شما وارد شود. اما در نهایت، Vision Pro آمده است. آیا به یکی نیاز دارید؟ احتمالا نه. آیا در یک سال دنیا را تغییر خواهد داد؟ احتمالا نه. آیا این برنامه برای توسعه دهندگان، طرفداران ثروتمند اپل و تأثیرگذاران است که امیدوارند از نظر محتوا سود بیشتری بپردازند؟ آره

صبح بعد: حکم در مورد ویژن پرو اپل
Engadget

همچنین دارای نمایشگرهای فوق‌العاده واضح و واضح، بهترین تجربه‌های واقعیت افزوده است که تا به حال امتحان کرده‌ایم و مهارت اپل در کنترل‌های بصری و ناوبری. این روزهای اولیه است و اگر اولین آیفون یا اپل واچ را خریداری کرده باشید، می دانید که چطور پیش می رود. انتخاب برنامه ها محدود است و عمر باتری عالی نیست، اما سوال بزرگتر باقی می ماند: آیا این آینده محاسباتی است؟ شاید؟ شما باید بررسی کامل دویندرا هاردوار را بخوانید، درست همین جا.

– مت اسمیت

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

تویوتا از یک SUV سه ردیفه الکتریکی برای ایالات متحده رونمایی کرد

Google Pixel Fold در حال حاضر ۴۰۰ دلار تخفیف دارد

سری اسپین آف Sonic Knuckles در تاریخ ۲۶ آوریل (۲۶ آوریل) روی پارامونت + پخش خواهد شد

متا و تیک تاک به دلیل پرداخت هزینه اتحادیه اروپا برای نظارت بر محتوا شکایت کردند

پلتفرم هایی با بیش از ۴۵ میلیون کاربر باید از مقررات اتحادیه اروپا پیروی کنند.

مالک TikTok، ByteDance و Meta تمایلی به پرداخت پول به اتحادیه اروپا برای تنظیم آنها ندارند. این شرکت‌ها هزینه نظارتی تعیین‌شده توسط ناظران اتحادیه اروپا را به چالش کشیده‌اند، که اکنون تحت قانون خدمات دیجیتال (DSA) موظف به نظارت بر متا، تیک‌تاک و دیگر پلت‌فرم‌های اصلی هستند.

همه شرکت‌های تعیین‌شده باید ۴۵٫۲ میلیون یورو (۴۸٫۷ میلیون دلار) را تقسیم کنند که تنظیم‌کنندگان اتحادیه اروپا استدلال می‌کنند که برای نظارت صحیح بر این شرکت‌ها ضروری است. با این حال، شرکت هایی مانند آمازون و پینترست که سود کمی یا بدون سود گزارش کرده اند، هیچ بدهی ندارند. از سوی دیگر، متا بر اساس توافق فعلی، یک صورت حساب ۱۱ میلیون یورویی (۱۱٫۹ میلیون دلار) دریافت کرد. ByteDance به طور عمومی میزان بدهی خود را اعلام نکرده است. اما شکایت ممکن است ارزان تر باشد.

به خواندن ادامه دهید.

چت ربات Bard AI گوگل اکنون Gemini است

و دارای اپلیکیشن اندروید مخصوص به خود است.

درست مانند کاری که مایکروسافت با آن انجام داد بینگ به Copilot، گوگل در تلاش است تا جهان چت ربات هوش مصنوعی خود را ساده کند – در حالی که همه را گیج می کند. Bard و Duet AI اکنون جمینی هستند که نام آن از مدل هوش مصنوعی چندوجهی گوگل گرفته شده است. گوگل همچنین یک برنامه اختصاصی اندروید Gemini را در کنار نسخه پولی چت بات معرفی کرده است. آن برنامه را نصب کنید و می توانید Google Assistant را به عنوان پیش فرض در تلفن اندرویدی خود جایگزین کنید. همراه با دسترسی فوری به Gemini، روکش پیشنهادات متنی، مانند ایجاد توضیح برای عکسی که به تازگی گرفته‌اید یا درخواست اطلاعات بیشتر در مورد یک مقاله، ارائه می‌دهد.

به خواندن ادامه دهید.

Homeworld 3 دوباره تا ماه می به تعویق افتاد

این تصمیم در پاسخ به بازخورد تست پخش بود.

TMA
Blackbird Interactive / انتشارات گیربکس

یک بار دیگر دنیای خانه ۳عاقبت مورد انتظار بازی استراتژی ۲۰ ساله بلادرنگ دنیای خانه ۲، به تاخیر افتاده است. این بازی در ابتدا برای عرضه در سال ۲۰۲۲، سپس ۲۰۲۳، سپس فوریه ۲۰۲۴، سپس ۸ مارس تعیین شده بود. اکنون قرار است در ۱۳ می ۲۰۲۴ منتشر شود.

در حال حاضر.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-the-verdict-on-apples-vision-pro-121550566.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-the-verdict-on-apples-vision-pro-121550566.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *