یوبی سافت پس از ناامید کردن فروش Assassin’s Creed Nexus از VR کناره گیری کرد

مدیر عامل یوبی‌سافت، ایو گیلموت، گفته است که به دلیل فروش ضعیف Assassin’s Creed Nexus VR، این شرکت سرمایه‌گذاری خود را در VR افزایش نخواهد داد.

انحصاری Meta Quest در نوامبر ۲۰۲۳ منتشر شد و به بازیکنان اجازه می‌دهد به جای قهرمانان سریال Ezio، Kassandra و Connor قدم بگذارند.

Nexus VR اصلاً ذکر نشده است بیانیه مطبوعاتی درآمد سه ماهه سوم یوبی سافتاما بازی توسط Guillemot در تماس کنفرانسی خود مورد خطاب قرار گرفت (همانطور که توسط VGC).

گیم پلی Assassin’s Creed Nexus VR در Quest 3 به سادگی خیره کننده است! – گوشه VR Ian
در یوتیوب تماشا کنید

در پاسخ به یک سوال تماس گیرنده در مورد برنامه های آینده یوبی سافت برای VR، Guillemot گفت که این شرکت “در حال حاضر سرمایه گذاری خود را در VR افزایش نمی دهد، زیرا باید شروع به کار کند”. این منطقه همچنان جایگاهی برای بازی باقی می‌ماند و این به فروش Nexus VR تبدیل شد که کمتر از حد انتظار بود. Guillemot می‌گوید: «ما از آنچه توانستیم با Assassin’s Creed در VR به دست آوریم کمی ناامید شده‌ایم، عمدتاً به این دلیل که Assassin’s Creed Nexus VR آنطور که انتظار می‌رفت فروش نداشت.

Guillemot ادامه داد که بازی “بسیار خوب بود … اما ما فکر می کردیم که فروش بیشتری خواهد داشت”. فروش کمتر از حد انتظار باعث شده است که یوبی سافت حداقل بیش از گذشته روی VR سرمایه گذاری نکند.

یوبی سافت در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد که یک خط تولید امیدوارکننده برای سال مالی ۲۰۲۵ دارد که شامل انتشار اسم رمز Assassin’s Creed Red – ورود بسیار مورد انتظار به سریال در ژاپن فئودال – و ماجراجویی در جهان باز قانون شکنان جنگ ستارگانکه قرار است در سال جاری منتشر شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/ubisoft-backs-away-from-vr-after-disappointing-assassins-creed-nexus-sales?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *