صبح بعد: قرارداد جدید جو روگان با اسپاتیفای

بزرگترین پادکست در جهان بسیاری از مردم را عصبانی می کند، اما همچنان بزرگترین پادکست در جهان است. حالا مرد پشت سر تجربه جو روگان قرارداد دیگری با Spotify امضا کرده است که ارزش تخمینی دارد ۲۵۰ میلیون دلار. این قرارداد به پخش کننده اجازه می دهد تا پادکست های روگان را بر روی پلتفرم های اضافی، از جمله نسخه ویدیویی برای YouTube، توزیع کند، اما همچنین شامل یک توافقنامه تقسیم درآمد بر اساس فروش تبلیغات است، در صورتی که روگان این صدها میلیون را خیلی سریع از بین ببرد.

روگان از زمان ثبت‌نام، به‌ویژه در مورد نظرات ناآگاهانه درباره COVID، که پزشکان و دانشمندان را بر آن داشت تا از Spotify بخواهند سیاست اطلاعات نادرست خود را به‌روزرسانی کند، منبع دائمی بحث و جدل بوده است. اسپاتیفای ادعا کرد که مسئول روگان نیست، بلکه یک پلتفرم است و نه یک ناشر. حالا Spotify پروژه های Rogan را در جای دیگری منتشر خواهد کرد، دفعه بعد چه دفاعی خواهد داشت؟

– مت اسمیت

را

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

با Apple Vision Pro نمی توانید از ماوس بلوتوث استفاده کنید

بررسی Samsung Galaxy S24 و S24+: طعم هوش مصنوعی مولد در استفاده روزمره

۲۰ سال بعد، فیس بوک یک شخصیت حامی در جهان مارک زاکربرگ است

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

iFixit اپل ویژن پرو را خراب می کند

اپتیک عدسی شکل آن آواتارهای سه بعدی شبح مانند می سازد.

صبح بعد: قرارداد جدید جو روگان با اسپاتیفای
iFixit

اپل از یک افکت سه بعدی استریوسکوپی استفاده می کند تا چشمان مجازی شما را در Vision Pro واقعی تر نشان دهد. بینایی صفحه نمایش بیرونی این صفحه دارای یک لایه نوری گسترده و یک لایه لنز عدسی شکل بر روی صفحه نمایش OLED است، بنابراین پانل “چشم های بسیار عجیبی را که به هم فشرده شده اند” نشان می دهد. ماهیت اپتیکال لایه‌های اضافه شده، خروجی کم نور صفحه نمایش EyeSight را نیز توضیح می‌دهد. iFixit در حال بازگشایی هدست است تا بفهمد اپل چگونه این کار را انجام می دهد.

به خواندن ادامه دهید.

ممکن است گوگل در حال حاضر نام چت بات خود را تغییر دهد

و ممکن است به زودی یک برنامه اختصاصی وجود داشته باشد.

بر اساس اطلاعات فاش شده، گوگل ممکن است نام چت ربات هوش مصنوعی خود را از Bard به Gemini تغییر دهد. منطقی است که گوگل این کار را انجام دهد – این شرکت مدل جدید هوش مصنوعی چندوجهی خود را به نام Gemini در پایان سال ۲۰۲۳ معرفی کرد. این تغییرات که توسط توسعه‌دهنده برنامه اندروید دیلن روسل به اشتراک گذاشته شده است و در تاریخ ۷ فوریه منتشر شده است، خاطرنشان می‌کند که یک ردیف پیشرفته Gemini پولی خواهد بود. در دسترس. همچنین به یک برنامه Gemini برای اندروید اشاره می کند.

به خواندن ادامه دهید.

کاوشگر ماه ژاپن این عکس وهم انگیز را قبل از اینکه در شب قمری محاصره شود گرفته است

فرودگر SLIM از آن زمان به حالت خاموش درآمده است.

TMA
JAXA

فرودگر SLIM ژاپن بیش از یک هفته پس از سقوط وارونه به سطح ماه، توانست دوباره روشن شود – اما اکنون، در طول شب قمری خاموش است و ممکن است دیگر بیدار نشود. شب قمری معادل دو هفته زمینی طول می کشد و می تواند سردتر از -۲۰۰ درجه فارنهایت باشد. شانس آن برای از سرگیری عملیات زیاد نیست، اما باز هم، در حال حاضر است یک بار ما را شگفت زده کرد.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-joe-rogans-new-spotify-deal-121541070.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-joe-rogans-new-spotify-deal-121541070.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *