Granblue Fantasy: دوباره به شروع پرواز در Steam متصل شوید

Action-RPG Granblue Fantasy: Relink یک آخر هفته راه اندازی موفقیت آمیز در Steam داشته است و با بیش از ۱۰۰۰۰۰ بازیکن همزمان به اوج خود رسیده و در جدول پرفروش ترین بازی های جهانی قرار گرفته است.

Granblue Fantasy: Relink دیشب پیک ۱۱۴۰۵۴ بازیکن همزمان را ثبت کرد (ضبط شده توسط SteamDB)، که آن را به یکی از پربازیگرترین اکشن‌های RPG در کنار Monster Hunter: World روی پلتفرم تبدیل می‌کند.

در حال حاضر این دومین فروشنده برتر در سراسر جهان در Steam است که تنها توسط آن شکست خورده است رکوردشکنی Palworld.

Granblue Fantasy: Relink – Launch Trailer در یوتیوب تماشا کنید

Granblue Fantasy: Relink جدیدترین بازی از سری Cygames است که دنباله جنگی Granblue Fantasy Versus: Rising in December است. در همان دنیای Granblue Fantasy اصلی که در سال ۲۰۱۴ برای موبایل ها و مرورگرها منتشر شد، اتفاق می افتد و می بیند که برخی از شخصیت ها بازگشته اند، اما در نظر گرفته شده است که تازه واردها پسند شوند.

این بازی برای اولین بار در سال ۲۰۱۶ به عنوان یک معرفی شد همکاری Cygames و سازنده Bayonetta PlatinumGamesاگرچه تا سال ۲۰۱۹، PlatinumGames دیگر درگیر این پروژه نبود.

را Granblue Fantasy: Relink نسخه ی نمایشی در پلی استیشن اگر می خواهید بازی را بررسی کنید هنوز زنده است. در ما نقد Granblue Fantasy: RelinkHirun Cryer این مبارزه را تحسین کرد و آن را “تفریح ​​کاملاً بدون فیلتر” نامید، اما از کیفیت کوئست های جانبی و سنگ زدن اجباری ناامید شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/granblue-fantasy-relink-off-to-flying-start-on-steam?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *