صبح بعد: هواپیمایی یونایتد ناوگان جدید ایرباس خود را به دلیل علائم «سیگار ممنوع» متوقف کرد

یونایتد ایرلاینز مجبور شد هواپیماهای جدید ایرباس A321neo خود را زمین گیر کند، نه به دلیل یک مشکل ایمنی مهم، بلکه به دلیل چراغ های روشن “سیگار ممنوع” خودکار.

یک حکم در سال ۱۹۹۰ مقرر می دارد که علائم روی هواپیما باید به صورت دستی توسط خدمه اداره شود. ایرباس A321neo دارای نرم افزاری است که به طور خودکار علائم را در طول پرواز نمایش می دهد، بنابراین خدمه آن را خاموش و روشن نمی کنند. به خاطر داشته باشید که نزدیک به ۲۵ سال پیش استعمال دخانیات در پروازهای داخلی و خارجی به طور کامل ممنوع شد.

حتی ناامیدکننده‌تر، سیستم‌های علامت‌گذاری خودکار حتی جدید نیستند. بسیاری از شرکت‌های مسافرتی هوایی برای معافیت‌ها با سازمان هوانوردی فدرال (FAA) درخواست می‌کنند – کاری که یونایتد برای کل ناوگان خود در سال ۲۰۲۰ انجام داد. با این حال، ایرباس A321neo این شرکت آنقدر جدید است که تحت این حمایت قرار نمی‌گیرد.

آژانس فدرال اکنون به یونایتد اجازه داده است تا ناوگان A321neos خود را که در مجموع پنج عدد است پرواز کند، در حالی که این علائم مزاحم را ارزیابی می کند.

– مت اسمیت

چند ابزار دیجیتالی Flipper Zero اکنون می تواند بازی کند

از یک ماژول خارجی که توسط Raspberry Pi طراحی شده است استفاده می کند.

صبح بعد: هواپیمایی یونایتد ناوگان جدید ایرباس خود را به دلیل علائم «سیگار ممنوع» متوقف کرد
Engadget

ابزار چندگانه دیجیتال Flipper Zero می‌تواند با دستگاه‌های بی‌سیم و سیستم‌های خانه هوشمند تعامل (یا هک) کند و از طریق IR، NFC، RFID، بلوتوث و اتصالات فیزیکی به یکدیگر متصل شود. اکنون، به لطف همکاری با Raspberry Pi، حتی می تواند بازی کند. یک افزونه جدید می تواند بازی های برنامه ریزی شده در C، C++ و MicroPython را اجرا کند. برای مطابقت با ویژگی های عجیب دستگاه Flipper، حتی دارای سنسورهایی برای ردیابی دست است. ماژول بازی ویدیویی همچنین می تواند ویدئو را به نمایشگرهای خارجی خروجی دهد.

به خواندن ادامه دهید.

گوشی بعدی Nothing در ۵ مارس عرضه خواهد شد

به عنوان بخشی از یک برنامه توسعه دهنده، در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

صبح بعد: هواپیمایی یونایتد ناوگان جدید ایرباس خود را به دلیل علائم «سیگار ممنوع» متوقف کرد
Engadget

هیچ چیزی نمی گوید که آخرین Phone 2a خود را در ۵ مارس معرفی خواهد کرد. با این حال، به جای انتشار رسمی مانند Phone 2، این دستگاه بخشی از یک خواهد بود "برنامه توسعه دهنده در ایالات متحده" این شرکت هیچ تصویری از دستگاه یا قیمت آن را فاش نکرد، اما ممکن است شرکت با توجه به نام‌گذاری، از زیبایی ظاهری Phone 2 استفاده کند. Phone 2 طراحی منحصر به فردی با پشت شیشه ای شفاف گوریلا گلس و ۱۱ LED داشت "گلیف" نوارها

به خواندن ادامه دهید.

شکایت سارا سیلورمن علیه ChatGPT کاهش می یابد

اما اتهام اصلی همچنان باقی است.

شکایت سارا سیلورمن علیه OpenAI پیش خواهد رفت، اما برخی از ادعاهای تیم حقوقی او رد شده است. این کمدین در جولای ۲۰۲۳ از OpenAI و Meta شکایت کرد و ادعا کرد که مدل های هوش مصنوعی خود را بدون رضایت در مورد کتاب ها و کارهای دیگر او آموزش داده اند. قاضی منطقه ای ایالات متحده، آراسلی مارتینز-اولگوین، روز دوشنبه بخش هایی از شکایت، از جمله سهل انگاری و غنی سازی ناروا را رد کرد، اما ادعای اصلی همچنان باقی است. که OpenAI مستقیماً مطالب دارای حق چاپ را برای آموزش مدل های هوش مصنوعی خود نقض کرده است.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-united-airlines-grounded-its-new-airbus-fleet-over-no-smoking-signs-101534262.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-united-airlines-grounded-its-new-airbus-fleet-over-no-smoking-signs-101534262.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *