Max اولین سرویس استریم است که Dolby Vision را برای ورزش های زنده ارائه می دهد

به عنوان بخشی از بیانیه مطبوعاتی پوشش ستاره های NBA، برادران وارنر دیسکاوری اعلام کرد که برای اولین بار تا به حال ورزش های زنده را با Dolby Vision پخش می کند. این ویژگی برای مشترکین Max با تلویزیون های Dolby Vision پشتیبانی می شود "از طریق B/R [Bleacher Report] ورزش ها اضافه کردن،" شرکت گفت.

Dolby Vision سالهاست برای پخش فیلم ها و سریال های تلویزیونی در دسترس بوده است، اما این اولین باری است که به ورزش های زنده می آید. Warner Bros. Discovery اشاره کرد که به زودی در بازی های NBA، NHLA، MLB، NCAA و فوتبال ایالات متحده نیز در دسترس خواهد بود. مکس قبلاً از صدای Dolby Atmos برای بهبود بازی‌های زنده استفاده کرده است.

مسلماً جریان‌های ورزشی بیشترین سود را از Dolby Vision می‌برند، زیرا سطح روشنایی، وضوح و رنگ را افزایش می‌دهد. Dolby قبلاً گفته بود که فیدهای HDR بلادرنگ به‌طور هوشمندانه مدیریت می‌شوند تا مناطق روشن از بین نرود و جزئیات در سایه‌ها گم نشوند. این شرکت همچنین گفته است که فیدهای زنده با توجه به دستگاهی که روی آن پخش می شود تنظیم می شود تا برای هر نمایشگر بهینه باشد.

پوشش ستارگان این هفته NBA اولین موردی است که Dolby Vision را دریافت می کند. پوشش شامل بازی یکشنبه، ۱۸ فوریه از ساعت ۸ بعد از ظهر به وقت شرقی، و همچنین یک نمایش ویژه دو ساعته NBA All Star Tip-Off در ساعت ۱۸ است.

مکس راه اندازی شد گزارش بلیچر در تاریخ ۵ اکتبر، رویدادهای ورزشی زنده از جمله MLB، NBA، NHL و NCAA را ارائه می دهد. همچنین امکان دسترسی به تمام نمایش‌های قبل و بعد از بازی WBD، همراه با نکات برجسته گزارش Bleacher، مستندها و موارد دیگر را فراهم می‌کند. این شرکت اخیراً مهلت برنامه‌نویسی رایگان را تا ۲۹ فوریه ۲۰۲۴ تمدید کرده است. پس از آن، هزینه آن ۱۰ دلار در ماه خواهد بود، اما افزودن Dolby Vision آن را به گزینه جذاب‌تری تبدیل می‌کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/max-is-the-first-streaming-service-to-offer-dolby-vision-for-live-sports-161515799.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/max-is-the-first-streaming-service-to-offer-dolby-vision-for-live-sports-161515799.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *