صفحه نمایش تخت Galaxy S24 Ultra را دوست خواهید داشت

پیش از بررسی کامل ما، متوجه خواهید شد که من چند چیز را در این مورد برجسته می کنم گلکسی اس ۲۴ اولترا که کاملا سزاوار آن است به عنوان مثال، من در مورد آن صحبت کردم عمر باتری گوشی در اوایل این هفته. واقعا خوبه. یکی دیگر از جنبه های گوشی که در واقع من را شگفت زده کرده است مربوط به سخت افزار است. به طور خاص، صفحه نمایش تخت. ما باید در مورد آن صحبت کنیم.

من کاملاً دست کم گرفتم که صفحه نمایش تخت چقدر خوب خواهد بود. زمانی که هر سازنده گوشی صفحه نمایش منحنی را انجام می داد، از نقطه نظر منطقی منطقی بود که با افزایش اندازه دستگاه ها، گردتر و قابل کنترل تر در دست باشند. در دست، هر چند، آن متفاوت است. در حالی که مطمئن هستم بسیاری از افراد با لبه‌های منحنی خوب هستند، صفحه‌نمایش تخت گلکسی اس ۲۴ اولترا حس شگفت‌انگیزی دارد و صادقانه بگویم که به هیچ وجه آن را نمی‌توانم داشته باشم.

صفحه نمایش تخت Galaxy S24 Ultra را دوست خواهید داشت

صفحه نمایش تخت تجربه ناوبری ژست را به شدت بهبود می بخشد. در یک صفحه نمایش خمیده، باید مراقب باشید که انگشت شست خود را تا چه حد عمیق قرار می دهید تا مطمئن شوید که ژست عقب را فعال می کنید. در یک صفحه نمایش تخت، در دستگاهی با لبه مناسب، هیچ حدس دومی وجود ندارد – شما دقیقا می دانید که انگشت شست شما باید کجا باشد و احساس بسیار خوبی دارد.

موارد نیز قابل بررسی است. با صفحه نمایش خمیده، قاب های گوشی از نظر محافظتی که می توانند از لبه های نمایشگر ایجاد کنند محدود است. با این طراحی مسطح، می توانم S24 Ultra را در یک قاب بیندازم و نسبتاً مطمئن باشم که صرف نظر از زاویه ای که گوشی را رها می کنم، شانس کاملی برای پاک نکردن صفحه نمایش خواهم داشت.

می‌توانم قطعه بعدی را برای بررسی کامل خود ذخیره کنم، اما می‌خواهم به سرعت قاب تیتانیومی را برجسته کنم. آیا فکر می کنم احمقانه است که اپل تیتانیوم کرد و حالا سامسونگ تیتانیوم می کند؟ بله، اما احساس بسیار خوبی در دست دارد. مانند کره دور این صفحه نمایش صاف می پیچد. باز هم، در بررسی خود بیشتر در مورد آن صحبت خواهم کرد، اما این بهترین سخت افزار Galaxy Ultra است که سامسونگ تا به حال تولید کرده است. دوره زمانی.

برای من در حال حرکت رو به جلو نمایشگرهای تخت یا سینه است.

Galaxy S24 Ultra را پیش خرید کنید


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/23/we-need-to-talk-about-galaxy-s24-ultras-flat-display/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *