صفحه کلید جادویی اپل را فقط با ۱۷۹٫۹۹ دلار دریافت کنید و آن را با iPad Air با قیمت کم سابقه ۴۴۹٫۹۹ دلار جفت کنید.

آمازون امروز صفحه کلید جادویی اپل را برای آیپد پرو ۱۱ اینچی و آیپد ایر نسل چهارم/پنجم در اختیار دارد. ۱۷۹٫۹۹ دلار، از ۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. این اولین باری است که در سال ۲۰۲۴ یک معامله روی صفحه کلید را دنبال می کنیم، و این دومین قیمت مناسب برای لوازم جانبی است.

صفحه کلید جادویی اپل را فقط با ۱۷۹٫۹۹ دلار دریافت کنید و آن را با iPad Air با قیمت کم سابقه ۴۴۹٫۹۹ دلار جفت کنید.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با برخی از این فروشندگان است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

به طور خاص، صفحه کلید جادویی با آیپد پرو ۱۱ اینچی (نسل اول، دوم، سوم و چهارم) و آیپد ایر (نسل چهارم و پنجم) سازگار است. آمازون فقط گزینه رنگ مشکی را با این برچسب قیمتی ۱۷۹٫۹۹ دلاری دارد و در حال حاضر تنها خرده فروشی است که چنین قیمت پایینی را ارائه می دهد.

اگر برای جفت کردن آی‌پد با کیبورد جادویی می‌خواهید، Best Buy همه مدل‌های نسل پنجم آی‌پد ایر را در حال حاضر با قیمتی پایین به فروش می‌رساند. شروع قیمت ها از ۴۴۹٫۹۹ دلار برای تبلت وای فای ۶۴ گیگابایتی، از ۵۹۹ دلار کاهش یافته است. اینها ۱۵۰ دلار تخفیف دارند و بهترین قیمت‌ها را در هر دو مدل سلولی نیز شامل می‌شوند.

حتما به فول ما سر بزنید خلاصه معاملات برای خرید حتی بیشتر محصولات و لوازم جانبی مرتبط با اپل.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/04/magic-keyboard-for-179-99/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *