پخش پیش نمایش Xbox Partner برای این هفته اعلام شد

ایکس‌باکس اعلام کرده است که آخرین پخش پیش‌نمایش شریک خود، چهارشنبه، ۶ مارس، ساعت ۶ بعد از ظهر به وقت بریتانیا پخش خواهد شد و بازی‌های شخص ثالث آینده را به نمایش می‌گذارد.

ارائه ویدئو ۳۰ دقیقه طول خواهد کشید. مایکروسافت گفت امروز، و حاوی ترکیبی از تریلرها، ویدیوهای گیم پلی و اطلاعات اضافی پشت صحنه است که در Xbox Wire ارسال شده است.

ایکس باکس نگاهی دقیق تر به مبارزات و پیمایش در Metroidvania منتشر شده توسط EA ارائه کرده است.Tales of Kenzera: گسترده از ابوبکر سلیم، ستاره Assassin’s Creed Origin، گیم پلی جدید کپکام Kunitsu-Gami: مسیر الههو همچنین نگاهی دیگر به The First Berserker: Khazan، یک اکشن-RPG منتشر شده توسط Nexon که در جوایز بازی ۲۰۲۳.


پخش پیش نمایش Xbox Partner برای این هفته اعلام شدپخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟


پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه Switch 2 خواهد بود؟

طبق گفته ایکس باکس، این ویترین در مجموع بیش از ده ها تریلر جدید خواهد داشت. به نظر می رسد که نگاهی سریع به بسیاری از بازی های مختلف خواهد داشت، همانطور که سبک ایکس باکس، “بدون زواید” است. منتظر معرفی چند بازی جدید و اعلام تاریخ انتشار، و همچنین آخرین اخبار در مورد ورود Game Pass باشید.

اگر در حوضچه هستید، پیش‌نمایش Partner در ساعت ۱۰ صبح به وقت اقیانوس آرام یا ساعت ۱۳:۰۰ شرقی پخش می‌شود و در نسخه رسمی Xbox پخش می‌شود. یوتیوب در ۴K/60fps و تکان دادن در ۱۰۸۰p/60fps. ایکس‌باکس می‌گوید که از بیش از ۴۰ زبان مختلف از زیرنویس پشتیبانی می‌کند، همچنین نسخه‌هایی با توضیحات صوتی انگلیسی، زبان اشاره بریتانیایی و زبان اشاره آمریکایی وجود دارد.

ما پیش‌نمایش Xbox Partner را اینجا در Eurogamer تماشا خواهیم کرد، بنابراین مراقب پوشش ما باشید.


منبع: https://www.eurogamer.net/xbox-partner-preview-broadcast-announced-for-this-week?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *