طبق اطلاعات منتشر شده، Gears 6 در ماه ژوئن معرفی خواهد شد

طبق گزارش ها، Gears 6 در ۹ ژوئن ۲۰۲۴ معرفی می شود.

که با توجه به آستانهکه ادعا می‌کند قسمت بعدی شوتر مورد علاقه طرفداران در نمایشگاه Xbox که طبق گزارش‌ها برای آن روز برنامه‌ریزی شده است، تایید خواهد شد.

پخش خبر: آیا پلی استیشن ۵ پرو را خواهیم خرید؟در یوتیوب تماشا کنید

در حالی که نه دنباله و نه ویترین هنوز به طور رسمی تایید نشده اند، The Verge گزارش می دهد که مایکروسافت “در میانه برنامه ریزی برای نمایشگاه بزرگ تابستانی خود است. […] قرار است یکشنبه ۹ ژوئن برگزار شود و مایکروسافت در حال حاضر قصد دارد یک بازی جدید Gears of War را در نمایشگاه معرفی کند.

The Verge همچنین پیش‌بینی می‌کند که تاریخ انتشار Flight Simulator 2024، Avowed، Indiana Jones and the Great Circle و Call of Duty امسال را که البته توسط Activision که اکنون زیرمجموعه مایکروسافت است، توسعه و منتشر شده است، خواهیم فهمید. . .

Gears 6 در نمایشگاه Xbox، ۹ ژوئن – Verge معرفی می شود
توسطu/ThinWhiteDuke00 که درGamingLeaksAndRumours

اگر دقیق باشد، این نمایشگاه با Summer Game Fest – که یک رویداد حضوری در لس آنجلس، کالیفرنیا است، یک بار دیگر، از ۷ ژوئن آغاز می شود – و نمایش های دیگر، از جمله نمایشگاه Ubisoft Forward در ۱۰ ژوئن، مطابقت خواهد داشت.

البته نباید کسی را متعجب کرد که Gears 6 در حال توسعه است. استودیو ایکس باکس طبق گزارش ها، ائتلاف دو بازی اعلام نشده را در این زمان در سال گذشته لغو کرد به منظور تمرکز روی آن


منبع: https://www.eurogamer.net/gears-6-will-be-announced-in-june-leak-suggests?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *