گلکسی واچ FE در راه است؛ ساعت هوشمند ارزان سامسونگ

سامسونگ ظاهراً به‌دنبال افزایش تعداد محصولات سری FE است. پس از انتشار شایعات درباره گلکسی S24 FE و گوشی‌های تاشو FE، حالا گزارش‌‌ها از توسعه ساعت هوشمند مقرون‌به‌صرفه گلکسی واچ FE‌ خبر می‌دهند.

طبق گزارشی جدید، ساعت هوشمند جدید سامسونگ از نظر مشخصات فنی شباهت زیادی به گلکسی واچ ۴ سال ۲۰۲۱ دارد. این اولین‌بار نیست که به چنین موضوعی اشاره می‌شود؛ چند وقت پیش شایعات از عرضه ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ ۲۰۲۴ خبر داده بودند که حالا به‌نظر می‌رسد سامسونگ می‌خواهد با تغییر نام، این محصول را با نام گلکسی واچ FE روانه بازار کند.

مشخصات احتمالی گلکسی واچ FE

گلکسی واچ FE در راه است؛ ساعت هوشمند ارزان سامسونگ

گفته می‌شود گلکسی واچ اف‌ای با شماره مدل‌های SM-R866U ،SM-R866F و SM-R866N برای بخش‌های مختلف دنیا از راه می‌رسد؛ بنابراین با یک ساعت هوشمند با عرضه جهانی روبه‌رو هستیم.

درحال‌حاضر مشخصات این ساعت هوشمند افشا نشده است، اما همان‌طور که گفتیم، ظاهراً مشخصات آن شباهت زیادی به گلکسی واچ ۴ خواهد داشت. گلکسی واچ ۴ به نمایشگر ۱.۴ اینچی سوپر امولد با تراکم پیکسلی ۳۲۱ پیکسل در هر اینچ، تراشه دوهسته‌ای و ۵ نانومتری اگزینوس W920، رم ۱.۵ گیگابایتی و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. انتظار می‌رود گلکسی واچ اف ای در برخی مشخصات نسبت به گلکسی واچ ۴، ارتقا پیدا کند.

محصولات FE درمقایسه با نسخه‌های اصلی قیمت پایین‌تری دارند و البته دستیابی به این قیمت پایین‌تر، به‌معنای استفاده از قطعات سخت‌افزاری ضعیف‌تر است. گفتنی است که کاهش قدرت سخت‌افزاری در این محصولات چندان چشمگیر نیست و به همین دلیل کاربران زیادی جذب آن‌ها می‌شوند.

درصورتی‌که سامسونگ به‌دنبال عرضه گلکسی واچ FE باشد، این ساعت هوشمند به‌عنوان رقیب اپل واچ SE از راه می‌رسد. کره‌ای‌ها در سال جاری میلادی از ساعت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۷ هم رونمایی خواهند کرد که شاید این‌بار با نسخه اولترا هم روبه‌رو شویم؛ بنابراین شاید امسال از چهار ساعت هوشمند گلکسی رونمایی شود.


منبع: https://digiato.com/gadgets/samsung-galaxy-watch-fe-is-on-way

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *