طبق گزارش‌ها، Bungie قبل از اخراج به کارمندان درباره «افت شدید» محبوبیت Destiny 2 هشدار داد.

دیروز اخراج در Bungie توسعه دهنده Destiny 2 طبق گزارشات، ۱۰۰ کارمند – تقریباً ۸٪ از ۱۲۰۰ نیروی کار آن – تحت تأثیر قرار گرفت و تنها چند هفته پس از آن رخ داد که مدیریت به کارکنان هشدار داد که درآمد سال به طور قابل توجهی کمتر از انتظارات است.

خودشه به گزارش بلومبرگ، که گزارش می دهد به کارکنان Bungie “هشدارهای مدیریتی وحشتناک” صادر شده است مبنی بر اینکه درآمد ۴۵ درصد کمتر از پیش بینی های دو هفته پیش بوده است. گفته می شود که این رکود نتیجه “افت شدید” محبوبیت Destiny 2 است، به طوری که طبق گزارش ها، پیت پارسونز، مدیر عامل Bungie، در آن زمان بر حفظ ضعیف بازیکنان تاکید کرده بود.

به گفته منابع بلومبرگ در همان جلسه، پارسونز به کارمندان گفت که Destiny 2 گسترش بعدیThe Final Shape – که حماسه فعلی Light and Darkness بازی را به پایان می رساند – فقط بازخوردهای “خوب” به جای “عالی” دریافت می کرد. به این ترتیب، مدیریت در حال برنامه ریزی برای به تاخیر انداختن انتشار آن برای بهبود محصول بود.


Bungie در ماه آگوست اعلام کرد که در فوریه ۲۰۲۴ برای بسط The Final Shape بازی Destiny 2 منتشر خواهد شد.

همچنین گفته می‌شود که پارسونز در طول جلسه اقدامات کاهش هزینه‌ها را در کنار تعدیل حقوق و استخدام مشخص کرده است و به کارمندان گفته است که باید “برای مقابله با طوفان با یکدیگر همکاری کنند”. با این حال، گزارش شده است که تعداد قابل توجهی از کارمندان صبح روز دوشنبه خود را با یک جلسه اسرارآمیز ۱۵ دقیقه ای که در برنامه خود قرار داده بود آغاز کردند، جایی که در نهایت از پایان کار شرکت مطلع می شدند.

بلومبرگ، بر اساس اسناد بررسی شده توسط این نشریه، می گوید که حدود ۸ درصد – تقریباً ۱۰۰ کارمند – عمدتاً از بخش های پشتیبانی شرکت، از جمله مدیریت جامعه و انتشارات، اخراج شده اند. طبق گزارش‌ها، همه کارگران آسیب‌دیده حداقل سه ماه حقوق پایان کار و سه ماه بیمه درمانی COBRA با حقوق بانجی دریافت خواهند کرد، اما گفته می‌شود مزایای اضافی روز دوشنبه به پایان رسیده است.

بلومبرگ می‌گوید این اخراج‌ها بخشی از یک «ابتکار بزرگ‌تر صرفه‌جویی در پول» در پلی‌استیشن است که منجر به کاهش مشاغل نیز شده است. مولکول رسانه، سگ شیطانو سایر زمینه های کسب و کار

پس از انتشار اخبار اخراج در Bungie، پارسونز در رسانه های اجتماعی آن را “روز غم انگیز” برای استودیو نامید. او نوشت: «آنچه این افراد استثنایی به بازی‌های ما و فرهنگ بانجی کمک کرده‌اند بسیار زیاد بوده است و تا مدت‌ها در آینده نیز بخشی از Bungie خواهد بود. “اینها واقعاً افراد با استعدادی هستند.”


منبع: https://www.eurogamer.net/bungie-reportedly-warned-employees-of-sharp-drop-in-destiny-2-popularity-prior-to-layoffs

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *