طبق گزارش ها، اپل نسخه «VendorUI» iOS 18 را در کارخانه ها توزیع می کند

اپل اخیراً شروع به توزیع بیلدهای داخلی کرده است iOS 18 به کارخانه‌ها و فروشندگان مربوطه، بر اساس اطلاعات معتبری که در X توسط یک حساب خصوصی با سابقه اشتراک‌گذاری جزئیات دقیق برنامه‌های اپل به اشتراک گذاشته شده است. نسخه ای از iOS که اپل در این مرحله ارائه می کند «VendorUI» نام دارد و دسترسی به آن به شدت کنترل می شود.

طبق گزارش ها، اپل نسخه «VendorUI» iOS 18 را در کارخانه ها توزیع می کند
VendorUI که به صورت سالانه ارسال می‌شود، نوعی از iOS است که برای آزمایش کنترل کیفیت در اختیار کارخانه‌ها قرار می‌گیرد. از آنجایی که دارای نسخه پیش تولید رابط کاربری iOS است که اپل تا WWDC آن را به صورت عمومی معرفی نخواهد کرد، اپل مراقب محل توزیع آن است. VendorUI می تواند شامل ارجاع به ویژگی های جدید، تنظیمات جدید یا تغییرات در نام تجاری باشد. برخلاف نسخه‌های iOS که توسط مهندسان نرم‌افزار اپل استفاده می‌شود، VendorUI اغلب برخی از برنامه‌ها را حذف می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که فقط برنامه‌های لازم برای آزمایش وجود دارند.

با هر نسخه iOS، اپل چندین نسخه مختلف از iOS را توسعه می دهد:

  • رهایی – سهام iOS در نظر گرفته شده برای مصرف کنندگان نهایی.
  • رابط داخلی – ایجاد شده برای مهندسان نرم افزار اپل، اغلب شامل نسخه پیش تولید رابط کاربری iOS، با ویژگی های منتشر نشده و اعلام نشده است.
  • VendorUI – طراحی شده برای تست کنترل کیفیت در کارخانه ها و می تواند حاوی عناصر رابط کاربری iOS پیش از تولید باشد.
  • غیر UI – برای مهندسین سخت‌افزار و ماشین‌های کالیبراسیون طراحی شده است، رابط کاربری استاندارد iOS را ندارد.
  • LLDiags – برای استفاده در عیب یابی سطح پایین در نظر گرفته شده است و به جز منوی عیب یابی ساده (Diags) به هیچ وجه رابط کاربری ندارد.

توزیع نسخه VendorUI iOS 18 به این معنی است که به زودی شاهد افشای ویژگی‌های iOS بیشتر خواهیم بود زیرا سیستم عامل برای تعداد بیشتری از افراد در دسترس است.

حتی بدون VendorUI، اطلاعات مربوط به iOS شروع به انتشار کرده است. شنیده‌ایم که iOS 18 تمرکز زیادی روی هوش مصنوعی خواهد داشت ویژگی های دسترسی جدید خواهد بود، مانند میانبرهای صوتی تطبیقی ​​و دسته بندی های گفتار زنده. نسخه‌های داخلی iOS نیز می‌توانند حاوی اطلاعات سخت‌افزاری باشند، و در ماه دسامبر، جزئیات را به اشتراک گذاشتیم در سخت افزار آیفون ۱۶ برگرفته از کد iOS 18

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی های مورد انتظار در iOS 18، صفحه جمع بندی شایعات اختصاصی ما را بررسی کنید iOS 18.

جمع بندی های مرتبط: iOS 18
برچسب ها: iOS 18


منبع: https://www.macrumors.com/2024/03/11/apple-ios-18-vendorui/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *