طبق گزارش ها، اپل نمونه های اولیه آیفون تاشو ساخته است

با توجه به اینکه بازار گوشی‌های هوشمند در چند سال گذشته چگونه تکامل یافته است، جای تعجب نیست در حال بررسی امکان ساخت تاشو است . این شرکت مطمئناً انواع دستگاه‌های عجیب و غریب و حواس‌پرتی را در آزمایشگاه تحقیقاتی خود دارد، اما گزارش جدید تا حدودی نشان می‌دهد که اپل در آنجا با دستگاه‌های تاشو چه می‌کند.

مطابق با ، اپل دو نمونه اولیه آیفون تاشو به سبک تاشو ایجاد کرده است، اگرچه کار آن بر روی فاکتور فرم در مراحل اولیه توسعه است. اگر اپل بخواهد با آیفون‌های تاشو پیش برود، احتمالاً تا سال ۲۰۲۶ به بازار نمی‌آیند – هفت سال پس از آن .

بر اساس این گزارش، دو مشکل اصلی وجود دارد که می تواند اپل را از فروش آیفون های تاشو باز دارد. اول اینکه مهندسان آن تاکنون نتوانسته‌اند مشکلات فنی گوشی‌های هوشمند تاشو را برطرف کنند. با توجه به ارزشی که دارد، اولین گوشی تاشو سامسونگ بین دو نیمه صفحه نمایش فاصله داشت. . دوم، گفته می‌شود که طراحان اپل ایجاد ویژگی‌هایی برای آیفون تاشو که آن را به گزینه‌ای قانع‌کننده برای مصرف‌کنندگان تبدیل می‌کند، دشوار بوده است. با توجه به قیمت بالاتر گوشی‌های تاشو در مقایسه با گوشی‌هایی که فرم سنتی‌تری دارند، بسیار مهم است.

یکی دیگر از نگرانی‌های مهندسان این است که گفته می‌شود آنها می‌خواستند هر ضلع را به اندازه یک آیفون معمولی نازک کنند تا در هنگام تا شدن تقریباً به همان ضخامت باشد. اما با توجه به اندازه باتری و محدودیت های نمایشگر، این فناوری هنوز کاملاً وجود ندارد.

اپل در حال ساخت گوشی هوشمند تاشو است . به نظر می رسد احتمال بیشتری وجود دارد که اولین دستگاه تاشو اپل، در صورتی که یکی از آن ها را عرضه کند، آی پد باشد. این نسبت به ساخت یک نسخه تاشو ریسک کمتری را برای شرکت به همراه خواهد داشت اولین. اپل نیازی به نگرانی در مورد ضخامت یک iPad تاشو ندارد. همچنین این تبلت نیازی به رعایت استانداردهای بالا در تست های افت ندارد. گفته می شود که اپل حداقل از سال ۲۰۲۰ در حال توسعه یک آیپد تاشو بوده است.

با این حال، هنوز در مورد یک iPad تاشو چالش‌هایی وجود دارد. گفته می شود مهندسان در حال کار بر روی راه حلی برای چروک هایی هستند که پس از تا زدن های مکرر در مرکز نمایشگر ظاهر می شود. همچنین طبق گزارش‌ها، اپل در تلاش است تا مطمئن شود که صفحه نمایش هنگام باز شدن کاملاً صاف است و هیچ ضربه‌ای در وسط آن وجود ندارد. چندین سال طول کشید تا سامسونگ چندین بار از تاشوها استفاده کند تا لولای ایجاد کند که شکاف بین دو نیمه را از بین ببرد. و .

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/apple-has-reportedly-made-foldable-iphone-prototypes-152804263.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/apple-has-reportedly-made-foldable-iphone-prototypes-152804263.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *